ادعای مایکروسافت: اج بهتر از کروم و فایرفاکس است

۲۲ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت اج مرورگر جدیدی است که همراه با ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود. اج مرورگر بسیار خوبی است و نشان می‌دهد که مایکروسافت از زمان اینترنت اکسپلورر چقدر پیشرفت داشته است.

مایکروسافت با نمایش پیامی هنگام جست و جو برای فایرفاکس یا کروم کاربران را به استفاده از مرورگر اج دعوت می‌کند.

اما به نظر می‌رسد مایکروسافت می‌خواهد کاربران به مرورگراش علاقه‌ی زیادی داشته باشند و آن را به هر مرورگر دیگری ترجیح دهند؛ زیرا اخیرا معلوم شده که این شرکت سعی می‌کند کاربران را از دانلود مرورگرهای دیگر منصرف کند.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، هنگام جست و جو برای کروم با استفاده از بینگ در مرورگر اج یک پیامی در بالای صفحه نمایش داده می‌شود. این پیام به کاربر می‌گوید که مایکروسافت استفاده از مرورگر اج را در ویندوز ۱۰ توصیه می‌کند.

مایکروسافت اج

اگر برای مرورگر فایرفاکس جست و جو کنید، دوباره با همین پیام مواجه خواهید شد. کلیک کردن بر گزینه‌ی “Learn Why” کاربر را به صفحه‌ی وب‌سایت مایکروسافت اج می‌برد که در آن مزایا و ویژگی‌های این مرورگر توضیح داده شده‌اند. این‌طور که به نظر می‌رسد، این پیام تنها یک بار نمایش داده می‌شود و تنها کروم و فایرفاکس را هدف قرار داده است. جست و جو برای اپرا چنین پیامی را به همراه نداشت.

مایکروسافت اج

البته ممکن است این پیام به کشورهای خاصی مثل ایالات متحده محدود باشد؛ زیرا جست و جو برای کروم یا فایرفاکس در دیگر کشورها هم چنین پیامی را نشان نداد. همان بهتر که پیام مایکروسافت در برخی از کشورها و فقط یک بار نمایش داده می‌شود، در غیر این‌ صورت آزاردهنده می‌شد.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar vahid

    از فایر فکس و کروم خیلی بهتر سرعت بالای داره و پیچیده نیست .

  2. Avatar محمد

    از فایرفاکس که خیلی بهتره ،ولی کروم نه، سرعت کروم بیشتره
    یه بدی هم که اج داره اینه که همش هنگ میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه