مایکروسافت ۱۸ مهر پرچمداران خود را عرضه می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این اخباری پیرامون این‌که مایکروسافت جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را در ماه‌های مهر یا آبان به‌طور رسمی معرفی می‌کند، منتشر شده بود. نام این محصولات لومیا ۹۵۰ با نام رمز Talkman و لومیا ۹۵۰XL با نام رمز Cityman است که اولین گوشی‌‌های هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل محسوب می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد دو گوشی هوشمند پرچمدار خود را در تاریخ ۱۸ مهر معرفی و همزمان با همین تاریخ در بازار عرضه کند.

به‌تازگی یک منبع موثق با نام کاربری evleaks@ در توییتر، اطلاعاتی در مورد این‌که مایکروسافت دو گوشی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL را در تاریخ ۱۸ مهر (۱۰ اکتبر) در بازار عرضه خواهد کرد، منتشر کرده است. براین اساس به‌نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد این دو محصول را در تاریخ ۱۸ مهر معرفی و همزمان با آن در بازار عرضه کند. این منبع پیش از این هم تصاویر و جزییات سخت‌افزاری بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر شرکت‌ها را پیش از این‌که به‌طور رسمی معرفی شوند منتشر کرده بود.

براساس شایعه‌ها مایکروسافت در گوشی لومیا ۹۵۰ از یک صفحه‌نمایش ۵/۲ اینچی با رزولوشن Quad HD استفاده کرده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ که در آن یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای قرار دارد، تامین می‌شود. همچنین شرکت سازنده در این دستگاه از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی استفاده کرده است.

lumia-950

همچنین همان‌طور که احتمالا می‌دانید صفحه‌نمایش گوشی لومیا ۹۵۰XL بزرگ‌تر از لومیا ۹۵۰ است. براین اساس در این گوشی یک صفحه‌نمایش ۵/۷ اینچی با رزولوشن Quad HD وجود دارد. توان پردازشی آن از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ که در آن دو پردازنده‌ی چهار هسته‌ای قرار دارد، تامین می‌شود. مایکروسافت در لومیا ۹۵۰XL یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است.

lumia-950xl

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. MJS.00824

    قواید دارن عوض میشن.
    اول iPhone
    یه مدت Android
    و به زودی windows

    1. مبین

      موافقم . اولی اصلاح میشود IOS . کاری به شرکتو برندندارم ولی آینده شاهد این هستیم که کاربران اندرویدی و همچنین ios به سمت ویندوز روی میاورند…به نظر من البته.

  2. غضنفر

    خواستنیه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه