مجموعه‌ی سریالی Witcher ساخته می‌شود

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت نت‌فلیمس خبر از ساخت یک مجموعه‌ی تلویزیونی بر اساس مجموعه رمان‌های «ویچر» (The Witcher) داده است. رمان‌های ویچر نوشته‌ی «آندری ساپکوسکی» (Andrzej Sapkowski) هستند، با این حال، به جای این کتاب‌ها، مجموعه‌ی ویچر بیشتر با بازی‌های‌اش شناخته می‌شود.

سریالی که قرار است نت‌فلیکس بسازد، بر اساس کتاب‌ها و داستان‌های کوتاه هشت قسمتی ویچر ساخته خواهند شد؛ منابعی که استودیوی بازی‌سازی CD Projekt RED برای ساخت بازی‌های خود از آن استفاده کرده است.

«اریک بارمک»، معاون بخش مجموعه‌های سریالی نت‌فلیکس، درباره‌ی این خبر گفته است: “آندری ساپکوسکی دنیایی بسیار غنی و خاطره‌انگیز خلق کرده است؛ دنیایی که در عین جادویی بودن، برای همه‌ی ما آشنا به نظر می‌رسد.”

خالق مجموعه‌ی ویچر هم از این اتفاق بسیار خوشحال است. ساپکوسکی گفته است: “از اینکه نت‌فلیکس می‌خواهد اقتباسی از قصه‌های من بسازد، بسیار هیجان‌زده هستم؛ اقتباسی که به منبع و موضوعاتی که من در سی سال خلق کرده‌ام، وفادار خواهد بود.”

ساپکوسکی ادامه داده: “از کاری که قرار است با هم انجام دهیم، خوشحال هستم. و هم‌چنین تیمی که قرار است به این شخصیت‌ها جان دهد.”

استودیوی Platige Image قرار است سریال ویچر را برای نت‌فلیکس بسازد. این استودیوی فیلم‌سازی، پیش از این تبلیغ‌های تلویزیونی بازی ویچر و تیزرها و انیمیشن‌های افتتاحیه‌ی این بازی‌ها را ساخته بود. ساخت تیزر بازی Cyberpunk 2077 هم توسط استودیوی Platige Image صورت گرفته بود.

قرار است آندری ساپکوسکی به عنوان مشاور در مراحل ساخت سریال حضور داشته باشد. استودیوی بازی‌سازی CD Projekt RED ظاهرا هیچ نقشی در ساخت این سریال ندارد.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. شایان

    خبر خوبی بود
    با اینکه زیاد اهل سریال نیستم ولی اینو می بینم

    1. از من می‌شنوی کلا هر چی نت‌فلیکس می‌سازه ببین.
      بدون استثنا خوبن همه‌شون.

      1. ایمان لطفیان

        بدون استثنا حرف اشتباهیه… iron fist بشدت چندین لول از سه تا کار دیگه مارول- نت فلیکس پایین تر بود، نه اصلا بد بود، خیلی بد بود.
        از اونور کارای بشدت خوبی مثل master of none و bojack horseman و کلی دیگه داره که کمتر تو ایران بهش توجه می کنن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه