محصولات شیائومی دو سال دیگر در آمریکا عرضه می‌شوند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شیائومی هنوز گوشی‌های خودش را در خیلی از کشورها عرضه نکرده است. این شرکت چینی بیشتر به دلیل ساخت گوشی‌های ارزان قیمتی که امکانات شگفت‌انگیزی دارند شناخته می‌شود. همین موضوع باعث شده که خیلی‌ها منتظر عرضه محصولات این شرکت در بازار کشور آمریکا باشند.

این شرکت چند وقت پیش گوشی Mi 6 را عرضه کرد و خیلی‌ها در آمریکا و اروپا به دنبال کانال‌های غیر رسمی برای خرید این گوشی هستند. این اتفاق باعث شد که «وانگ ژیانگ» (Wang Xiang) یکی از مسئولان شرکت شیائومی به توسعه بازار این شرکت چینی در طول سال‌های آینده اشاره کند. او به این موضوع اشاره کرد که شیائومی قصد دارد بازار خودش را به کشورهای غربی هم گسترش دهد اما فعلا قصد دارد روی بازار کشورهای در حال توسعه تمرکز داشته باشد.

در حال حاضر شیائومی در ۳۰ کشور مختلف فعالیت می‌کند و توانسته در برخی کشورها مانند اکراین جایگاه دوم فروش گوشی را به خودش اختصاص دهد. یکی از دلایلی که باعث شده این شرکت چینی هنوز محصولات خودش را در کشورهای غربی مانند آمریکا و انگلیس راهی بازار نکند، هزینه تحقیق و توسعه و فعالیت بیشتر در این حوزه است.

شیائومی اعلام کرد که دوست دارد در سال ۲۰۱۹ وارد بازار آمریکا شود. این شرکت در حال حاضر به سختی می‌تواند به میزان پیش خرید گوشی‌هایش پاسخ دهد و به همین دلیل عجله‌ای برای حضور در بازار کشورهای دیگر ندارد.

 

منبع: engadget
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar داریوش

    من خودم ردمی نوت ۳ پرو دارم ، کیفیت عالی و سرعتش خیلی بالاست …
    شیائومی از سونی ، سامسونگ و … به نظر من داره بهتر عمل میکنه …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه