مدادشمعی لاجیتک برای آی‌پد جدید معرفی شد

۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل در رویداد شیکاگو، استایلوس ساخت لاجیتک را برای خانواده آی‌پدهایش معرفی کرد. این استایلوس جدید، مداد شمعی لاجیتک (Logitech Crayon) نام دارد. این قلم ۴۹ دلار قیمت دارد که تقریبا نصف قیمت‌ قلم‌های ۹۹ دلاری اپل است.

خب باید اعتراف کرد که فوق‌العاده است اما مشکل اینجاست که همه نمی‌توانند از آن استفاده کنند چون به بازار نمی‌آید و برای عموم مردم عرضه نمی‌شود. فقط مخصوص معلمان و دانش‌آموزان است.

مداد شمعی لاجیتک یک وسیله محسورکننده است و البته کارکرد آن تا حدودی متفاوت‌ از قلم‌های اپل است. این قلم برای کار کردن نیازی به اتصال به بلوتوث ندارد. بنابراین هر مدادشمعی لاجیتک می‌تواند با هر آیپدی کار کند. اپل می‌گوید این ترفند به این خاطر بوده که معلمان بتوانند در کلاس بچرخند و قلم‌شان را روی آی‌پد همه دانش‌آموزان استفاده کنند. اما بقیه کارهایش مشابه قلم‌های دیگر اپل است. به همان اندازه دقیق است و می‌تواند زوایا را محاسبه کند.

عمر شارژ این قلم به اندازه ۸ ساعت است و به وسیله کانکتور lightning شارژ می‌شود. طراحی‌اش بیشتر مناسب بچه‌هاست و فقط هم با نسل ششم آی‌پدها کار می‌کند و نمی‌توانید از آن برای آی‌پدهای قدیمی‌تر یا آی‌پد Pro استفاده کنید.

این قلم خطوط منحنی را هم به خوبی پیشتیبانی می‌کند درنتیجه برای دانش‌آموزان فوق‌العاده است و آنها می‌توانند به همان شکل سنتی که با مداد می‌نوشتند از مدادشمعی لاجیتک برای نوشتن استفاده کنند.

منبع: the verge

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه