مدل‌های آزمایشی لومیا ۹۵۰XL از فروشگاه‌های مایکروسافت جمع‌آوری شدند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی لومیا 950 اکس‌ال

بسیاری از کاربران می‌توانستند با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های مایکروسافت مدل آزمایشی لومیا ۹۵۰XL را از نزدیک مشاهده و با آن کار کنند؛ اما به نظر می‌رسد که مشکلی در این مدل‌های آزمایشی وجود داشته و مایکروسافت آن‌ها را از فروشگاه‌های خودش جمع‌آوری کرده است.

مایکروسافت مدل‌های آزمایشی لومیا ۹۵۰XL را به دلیل مشکلات سخت‌افزاری از فروشگاه‌های خودش جمع‌آوری کرد.

به دلیل وجود یک مشکل سخت‌افزاری در مدل‌های آزمایشی گوشی لومیا ۹۵۰XL، مایکروسافت این تلفن‌های همراه هوشمند را از فروشگاه‌های خودش جمع‌آوری کرده است.

این شرکت با جمع‌آوری این گوشی‌ها گفت که:” ما تعدادی مدل آزمایشی از گوشی لومیا ۹۵۰XL تولید کرده بودیم تا کاربران بتوانند با این محصول آشنا شوند و تجربه‌ی خوبی از ویندوز ۱۰ موبایل به دست بیاورند. ما اکنون این تلفن‌های همراه را از فروشگاه‌های خودمان جمع‌آوری کردیم تا بتوانیم تجربه‌ی نهایی را در اختیار کاربران قرار دهیم. علاقه‌مندان می‌توانند ماه آینده این تلفن همراه هوشمند که با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل عرضه می‌شود را خریداری کنند.”

به‌نظر می‌رسد که این مشکل سخت‌افزاری بوده، چرا که مشکلات نرم‌افزاری با عرضه‌ی به‌روزرسان برطرف می‌شوند و همچنین نیازی به جمع‌آوری دستگاه نیست. این احتمال وجود دارد مشکل به وجود آمده مربوط به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ باشد. در گذشته خبری هم پیرامون داغ شدن بیش از اندازه‌ی گوشی‌های Z5 کامپکت منتشر شده بود که مربوط به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ می‌شد.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۸ دیدگاه
  1. Avatar hussein

    آقایون محترم چوش نیارید این فقط در حد یک خبر است و همون جوریکه دوستان گفتن سایت های معتبر هم اینو منتشر نکردن باید صبر کنیم تا عرضه بشه اون وقت این حرف ها رو بزنیم دجی جان اینقدر در حق ویندوزی ها بد نکن

  2. Avatar hmk

    یکی از سخنگو های مایکروسافت در این خصوص واکنش نشان داده و توضیحات شفاف کننده در خصوص علت این برگشت دادن را بیان کرده است:

    هفته ی گذشته و پس از رونمایی از لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ اکس ال، موج عظیمی از افراد علاقه مند به این گوشی ها ایجاد شد. بنابراین ما چند نمونه ی اولیه از این گوشی ساختیم تا برای مدت محدودی در فروشگاه های فیزیکی خود در دسترس قرار دهیم، تا مشتریان بتوانند با ویندوز ۱۰ یک نگاه ابتدایی به بهترین تجربه ی ویندوزی بر روی بهره ورانه ترین گوشی ساخته شده در تاریخ بیاندازند. حال ما نسخه های اولیه را از فروشگاه های خود حذف کرده ایم، چراکه در حال نهایی سازی تجربه ی ویندوزی خود هستیم و چشم به عرضه ی گوشی ها در ماه بعد داریم. منبع وینفون به نقل از winbeta

  3. Avatar شایان

    شایعه ای در کار نبوده. منم این خبر رو در چند سایت دیدم البته سایت های معتبر اصلا اون رو منتشر نکرده بودن. به هر حال من مایکروسافت رو دوست دارم و با اینکه دل خوشی از لومیا ۱۵۲۰ ندارم بازم احتمالا گوشی بعدیم ۹۵۰ یا اگه یه مدل ارزونتر بده بیرون مثلا با چیپست اسنپ ۶۱۰ یا ۶۱۵، احتمالا اون خواهد بود.

  4. Avatar فرزاد

    ممنون که این خبر رو درج کردین
    ولی این نکته الزامی هست که هیچ دلیلی مبنی بر مشکل سخت افزاری برای جمع شدن گوشی ها وجود ندارد، همونطور که مشخصه گوشی ها نسخه پروتوتایپ هستند پس جمع آوری اونها بدون معنی هست!
    مایکروسافت احتمالن به نوعی از ترفتدهای بازاریابی مخصوص به خودش استفاده کرده، چرا که اگر مشکل سخت افزاری بود، بازدید کنندگان و صاحبان فنی که از این گوشی ها بازدید کردند در همان زمان موجود بودن گوشی خبر رسانی می کردند.
    مورد بعدی استفاده از سیستم خنک کننده مایع و بدنه پلی کربنات در این گوشی هاست که قطعا شایعه ی داغ شدن پردازنده ها را رد میکند.
    امیدوارم که شاهد شایعه پراکنی های اشتباه از این سایت خوب و حرفه ای (بخصوص دیجی مگ) نباشیم. متشکر

    1. هیچ شایعه پراکنی نبوده. دقیقا چیزی در مطلب گفته شده که در منبع خبر هم گفته شده بود.

  5. Avatar bahman77_

    یعنی واقعا بی انصافی دیجیکالا
    تویه این دو هفته بهترین گوشی دنیا…..بهترین لب تاب دنیا….. بهترین تبلت دنیا……بهترین ساعت دنیا و خیلی بهترین های دیگه توسط ماکروسافت تولید شده اون وقت تویه نمک نشناس فقط همین یه خبرشو کپی کردی؟ اپل و سامسونگ چقدر بهت پول میدن که اینجوری تو کلیپات ازشون تبلیغ میکنی؟ انصاف رو رعایت کن…..جناح گیری نکن که همه یه شهرتتو از دست میدی
    واقع بین باش

    1. مطلبی که نوشته شده با چند منبع خارجی دیگر هم چک شد. هیچ بخشی از خبر نظر شخصی من نبوده و فقط اصل خبر در سایت قرار گرفت. تمام سایت ها به این موضوع اشاره کردند که ممکنه این کار به دلیل بروز یک مشکل سخت افزاری بوده باشه. اگر هم مشکل سخت افزاری بوده، مایکروسافت یا هر شرکت دیگه‌ای در حالی که چند روز به عرضه رسمی محصولش باقی مونده، اون رو تایید نمیکنه. در انتها قضاوت درباره این خبر برعهده خواننده است و ما صرفا اخبارو بدون ورود هیچگونه نظر شخصی برای شما نقل می‌کنیم.

      1. Avatar ali

        اصلأ مشخصه شما در درج این خبر و از پاسخی که دادین سلیقه شخصی به کار بردین حتی الان که مایکروسافت می گه مشکل سخت افزاری نبوده شما می گی سخت افزاری بوده و مایکروسافت دروغ می گه شما با چه مدرکی می گین سخت افزاری بوده واگه سخت افزاری بوده در کدوم قسمت گوشی بوده واشکالش چی بوده چرا کسی نفهمیده و اشاره ای بهش نکرده پس شما یا بگو اشکال سخت افزاریش چی بود یا بگو دلیل این حرفت که می گی مشکل سخت افزاری بوده و مایکروسافت اعلام نمی کنه چی بوده در غیر این صورت شایعه سازی نکن این گوشی خیلی برتری ها نسبت به اپل و سامسونگ داره و پشتشم غول نرم افزاری که الان دیگه داره غول تکنولوژی هم میشه هست اگر نمی تونی اینو باور کنی پس چشماتو ببند حرفی نزن

      2. شما جواب منو درست متوجه نشدید. در تمام خبرهایی که درباره این موضوع منتشر شده، گفته شده که «احتمال» داره که این مشکل سخت افزاری باشه و من هم به این موضوع اشاره کردم. خود مایکروسافت هم فقط گفته که گوشی ها رو جمع آوری کردم و «اصلا» اشاره‌ای به وجود مشکلات سخت افزاری نکرده است. از اونجایی که این شرکت خبر منتشر شده درباره مشکلات سخت افزاری درباره مدل آزمایشی لومیا ۹۵۰ اکس‌ ال رو «رد یا تایید نکرده»، پس همیشه احتمال برای هر چیزی وجود داره. شما هم اگر لینکی دارید که در اون مایکروسافت گفته که «جمع آوری این گوشی ها به دلیل مشکلات سخت افزاری نبوده» حتما برای ما ارسال کنید.

        شما یک جستجوی ساده در اینترنت بکنید حتما میبینید که چندتا سایت به احتمال وجود مشکلات سخت افزاری اشاره کردند.

  6. Avatar ali

    نیم ساعت بعد خود سایت مایکروسافت دلیلش رو اعلام کرد و اصلأ هم چنین مشکلی نبوده بی خود فرا فکنی عیب روی این شاهکار نظارین چطور گوشی Samsung Galaxy S6 Edge که مشکل مدیریت رم داشت ورنگ دور دوربین که با لمسی ساده پاک میشه و باتری بسیار ضعیفش مانور ندادی الان اومدین روی گوشیای با کیفیت نوکیا که ثابت شدن عیب میزارین خیلی سیاست کثیفی هرچی ما دوست داریم خوبه هرچی نه بده

  7. Avatar مجتبی

    شما که گوشی های ویندوزی رو به زور میاریدپس چرا الکی جوش میزنید تخریب نکنید این شایعه بود

  8. Avatar شایان

    من خودم لومیا ۱۵۲۰ دارم بعد از یک سال ترکیده و سر تا پا مشکل شده. به نظرم مایکروسافت هنوز پختگی خوبی در زمینه تولید دیوایس نداره

  9. Avatar علی

    تعصب کوررررت کرده دیجی جان..چرا تو این دو هفته خبری از لومیا های جدید نذاشتی…چرا سمپل عکس نذاشتی که از دوربین عکاسی سرتر بود…برو تبلیغ اپل کننننن…

  10. Avatar متین

    خود فروشگاه علام کرده که به خاطر نزدیک شدن به عرضه نهایی ویندوز ۱۰ و به این خاطر که نمیخوان تجربه نامناسب از استفاده با ویندوز ۱۰ باشه این گوشی ها رو جمع کردن،بعد شما خودت اضافه کردی شاید مشکل سخت افزاری باشه و شاید داغ کنه و شاید فلان…!! دیگه لطفا خودتون حدسیاتتون رو قاطی خبرا نکنیم بی زحمت.

  11. Avatar جوادی محب

    چند بار بگم لینک مستقیم منبع رو درج کنید 😐

    1. Avatar Dota

      گلم یه تشکر بکنی بابت متن یا یه لطفا بگی ثواب داره ها!

      1. Avatar جوادی محب

        چرا باید تشکر کنم ؟ وقتی دیجی کالا ناچیز ترین معرفی های گوشی های اندرویدی رو به معرفی و نمایش درمیاره . اما وقتی به محصولات مایکروسافت رسید فقط نقد ؟ اینا هیچ این محصولات رو معرفی نکردن و از یه منبع اپلی که فقط بلدن بکوبن مطلب ترجمه کردن . خود مایکروسافت گفته در پاسخ که هفته بعد گوشیا ارائه میشه بخاطر این برداشتیم . اینکه میگن مشکل فنی شایعه است . سایت بزرگی مث دیجی کالا نباید به شایعات دامن بزنه .

      2. ممنون از این که کامنت گذاشتید. پاسخ شما رو در کامنپ پایین‌تر دادم. در ضمن فکر نمیکنم خبری کار کرده باشیم که در اون یک شرکت رو فقط نقد کرده باشیم یا گفته باشیم که این محصول کپی از شرکت دیگری است.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه