به‌زودی مدل جدیدی از محبوب‌ترین تبلت‌ ایسوس عرضه می‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد ایسوس قصد دارد به‌زودی مدل جدیدی از تبلت‌های سری ترنسفورمر بوک T100 را عرضه کند. نام این محصول ترنسفورمر بوک T100HA است که در ماه‌های گذشته به‌طور رسمی معرفی شده بود. این دستگاه یکی از جدیدترین تبلت‌ها در سری محصولات T100 ایسوس است که به‌عنوان یکی از جدیدترین دستگاه‌های هیبریدی موجود در بازار هم محسوب می‌شود.

شرکت ایسوس به‌زودی یکی از تبلت‌های سری ترنسفورمر بوک T100 را با نام T100HA روانه بازار خواهد کرد.

توان پردازشی این محصول از طریق پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ۱۴ نانومتری اینتل Atom x5-Z8500 با سرعت ۱.۴۴ گیگاهرتز، تامین می‌شود. شرکت سازنده در این تبلت یک صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل قرار داده است. این دستگاه در دو مدل‌ ۲ و ۴ گیگابایتی طراحی و تولید شده است. همچنین ایسوس این تبلت را با حافظه داخلی‌های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد کرد. لازم به‌ذکر است که حافظه‌ی ذخیره‌سازی این محصول قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه را هم دارد.

از دیگر ویژگی‌های تبلت T100HA باید به بلوتوث ۴.۰، یک پورت USB 2.0، وای‌فای و یک پورت USB Type-C که سرعت انتقال اطلاعات در آن ۵ گیگابایت در ثانیه است، اشاره کرد. شرکت سازنده در این دستگاه یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی هم قرار داده است.

ضخامت این تبلت ۸.۵ میلی‌متر است که در صورت اتصال کیبورد به ۱۰ میلی‌متر افزایش خواهد یافت. همچنین وزن آن در حالت ساده ۵۸۰ گرم بوده که در صورت اتصال کیبورد ۴۶۰ گرم دیگر به آن اضافه می‌شود. ایسوس تبلت T100HA را همراه با نسخه‌ی خانگی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ عرضه خواهد کرد. این شرکت مدل ۲ گیگابایتی این تبلت را همراه با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۳۹۹ دلار در بازار عرضه خواهد کرد. همچنین مدل ۴ گیگابایتی این تبلت که در آن ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی وجود دارد هم در آینده با قیمت ۵۳۳ دلار به‌فروش می‌رسد.

منبع: NoteBookCheck

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه