مدل جدید نکسوس ۶P در راه است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات قرار گرفته در بنچمارک Geekbench شرکت هواوی در حال ساخت مدل جدید نکسوس ۶P با سخت افزار قوی‌تر است.

مدل جدید نکسوس ۶P با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم و اندروید N راهی بازار می‌شود.

در حالی که مدل فعلی نکسوس ۶P با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۱۰ و سه گیگابایت رم راهی بازار شده بود، مدل جدید با سخت افزار بهتری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در بنچمارک GeekBench مدل جدید این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت رم و اندروید N‌ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. درحالی که شایعات به ساخت نکسوس‌های جدید توسط HTC اشاره می‌کنند، کسی فکر نمی‌کرد که هواوی مدل جدید نکسول ۶P را راهی بازار کند. به نظر می‌رسد که شرکت HTC در قرار دادی طولانی مدت، تصمیم گرفته نکسوس‌های بعدی را برای گوگل تولید کند.

geekbench-6P

مشخصات لو رفته از نکسوس ۶P جدید

گوشی نکسوس ۶P جدید از تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ با فرکانس ۱.۵۹ گیگاهرتز بهره می‌برد که پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 530 را در خودش قرار داده است. به نظر نمی‌رسد که اطلاعات منتشر شده اشتباه باشند و همین موضوع احتمال عرضه‌ی دو نکسوس جدید از طرف هواوی و HTC‌ را افزایش می‌دهد. باید ببینیم که شرکت گوگل چه تصمیمی برای نسل جدید گوشی‌های نگسوس گرفته است.

‌‌‌‌

منبع: Geekbench

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar amin

    اصلا سخت افزار خوبی نداره اگه این اخبار درست باشه

  2. Avatar امین

    گوگل یک قرارداد بست با هواوی برای ۶P و سال بعد پشیمون شد و با شرکت های دیگر برای تولید نکسوس اینبار قرارداد بست. ولی هواوی زرنگ ول کن نیست و از همون یک قرار داد میخواد به اشکال دیگه استفاده کنه….آقا, گوگل قبولت نداره هواوی جان…. البته از شرکت های چینی که با تغییر یک حرف یک برند معروفو قالب کردن اون بجای اون برند, سر ملت شیره میمالیدن غیر از این انتظاری نمیره…

  3. Avatar حجت

    سلام. لطفا اخبار بیشتری در باره نکسوس جدید بزارین. خیلی ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه