مدل جدید گوشی گلکسی J در راه است

۲ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی J

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال ساخت مدل جدیدی از گوشی گلکسی J است. یک محصول میان‌رده ارزان قیمت که بیشتر برای افرادی ساخته شده که نمی‌خواهند پول زیادی برای یک گوشی پرداخت کنند. براساس اطلاعات منتشر شده گوشی جدید شرکت سامسونگ به اندروید ۸ مجهز شده است.

مدل جدید گوشی گلکسی J با شماره مدل SM-J720F شناخته می‌شود. گوشی گلکسی J7 که سال گذشته راهی بازار شده بود با شماره مدل SM-710F در اختیار کاربران قرار گرفته بود. در اطلاعات جدیدی که از گلکسی J جدید به بیرون درز کرده، گفته شده که این تلفن همراه هشمند با اندروید ۸ راهی بازار می‌شود و ۴ گیگابایت رم دارد. همچنین تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ روی آن قرار گرفته که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. این گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و می‌توان میزان حافظه داخلی را با کارت حافظه ارتقا داد.

گلکسی J

در پشت این گوشی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی را مشاهده خواهید کرد. دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی گلکسی J جدید به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت HD مجهز شده است. البته که انتظار داشتیم صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند Full HD باشد. هنوز تاریخ عرضه گوشی گلکسی J جدید مشخص نشده است. شرکت سامسونگ چند وقت پیش گوشی‌های گلکسی A سال ۲۰۱۸ را معرفی کرده بود.

منبع: phonearena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه