مدل جدید گوشی گلکسی J2 معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از شایعات مختلف، سامسونگ مدل ۲۰۱۶ گوشی Galaxy J2 را معرفی کرد. این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و صفحه نمایش ۵ اینچی HD بهره می‌برد. ۱.۵ گیگابایت رم به همراه ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. البته میزان حافظه‌ی داخلی آن‌را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو هم از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی به شمار می‌روند.

مدل ۲۰۱۶ گوشی Galaxy J2 از ۱.۵ گیگابایت رم، صفحه نمایش ۵ اینچی، ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

سامسونگ مدل جدید گوشی گلکسی J2 را در رنگ‌های سفید، سیاه و طلایی راهی بازار می‌کند. این تلفن همراه هوشمند با اندروید ۶.۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گوشی گلکسی J2 از ویژگی جدیدی به نام Smart Glow هم بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران بتوانند رنگ‌های مخصوصی را برای مخاطب‌ها، اپلیکشین‌ها و حتی اعلان‌ها قرار دهند.

Galaxy-J2-2016-2

از دیگر ویژگی‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توان به قابلیت TST یا Turbo Speed Technology اشاره کرد که باعث می‌شود عملکرد گوشی بهتر شود و کاربران سرعت بیشتری را در زمان کارکردن با این محصول احساس کنند. سامسونگ به این موضوع اشاره کرد که با تکنولوژی TST برنامه‌ها ۴۰ درصد سریع‌تر از زمانی اجرا می‌شوند که این گوشی دو برابر رم بیشتر داشته باشد.

Galaxy-J2-2016-3

براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی با قیمت ۱۴۵ دلار عرضه می‌شود و از هفته‌ی آینده می‌توان آن را خرید.

‌‌‌‌

منبع: Samsung

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسین

    سامسونگ در حالت عادی هم یه دوربین گنده بیرون زده داشت با این حلقه تابلوتر هم شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه