مدل جدید گوشی +One M9 به صورت رسمی از سوی HTC رونمایی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از شایعات بسیار زیاد، شرکت HTC مدل جدیدی از +One M9 را معرفی کرد.

مدل جدید گوشی +M9 از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک، ۳ گیگابایت رم و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی که مدل به‌روز شده +One M9 به حساب می‌آید از نظر سخت‌افزاری با تغییرات زیادی همراه شده و به همین دلیل می‌تواند به عنوان بهترین تلفن همراه شرکت HTC تا این لحظه شناخته شود. مدل جدید گوشی +One M9 به یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی مجهز شده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که مدل قبلی یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی داشت. همچنین به نظر می‌رسد که HTC از سنسور جدیدی برای این دوربین استفاده کرده باشد. دوربین این گوشی از لرزش‌گیر اپتیکی تصویر بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به تکنولوژی تشخیص صورت اشاره کرد که در کمتر از ۰٫۱ ثانیه می‌تواند صورت کاربران را شناسایی کند. داشتن چنین ویژگی‌هایی باعث شده که این محصول یکی از بهترین دوربین‌ها در دنیای گوشی‌های اندرویدی را داشته باشد.
مدل جدید گوشی +M9 از سخت‌افزار بسیار خوبی هم بهره می‌برد. این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد که تراکم پیکسلی ۵۶۵ پیکسل بر هر اینچ را به همراه آورده است. همچنین تراشه‌ی ۶۴ بیتی Helio X10 مدیاتک که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز را در خودش قرار داده، روی این محصول دیده می‌شود. ۳ گیگابایت رم به همراه یک دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی و یک باتری ۲۸۴۰ میلی‌آمپرساعتی برای مدل جدید +M9 در نظر گرفته شده است. دو عدد بلندگوی BoomSound در پنل جلویی محصول جدید HTC مشاهده خواهد شد. سنسور اثر انگشت هم روی کلید خانه +M9 جدید مشاهده می‌شود.
فروش این گوشی از تاریخ ۲۳ مهر ماه در کشور تایوان با قیمت ۶۳۰ دلار آغاز خواهد شد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این محصول را مشاهده کنید:

htcone9+new-1 htcone9+new-2 htcone9+new-3 htcone9+new-4 htcone9+new-5 htcone9+new-6

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه