مدل جدید Surface Laptop ارزان‌تر و البته ضعیف‌تر است

۱۴ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Surface Laptop

مایکروسافت خبر از عرضه‌ی مدل تازه‌ای از لپ‌تاپ سرفیس خود داده است. با عرضه‌ی مدل جدید این لپ‌تاپ، قیمت پایه‌ی Surface Laptop به ۷۹۹ دلار کاهش پیدا می‌کند. با این حال، این کاهش قیمت به خاطر استفاده از سخت‌افزار ضعیف‌تر در مدل تازه‌ی Surface Laptop است.

قیمت پایه‌ی Surface Laptop به ۷۹۹ دلار کاهش پیدا کرده.

مدل جدید Surface Laptop از پردازنده‌ی Core m3 اینتل استفاده می‌کند و چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی فلش برای ذخیره‌ی اطلاعات دارد. در حالی که تا امروز ارزان‌ترین مدل Surface Laptop از پردازنده‌ی Core i5 اینتل استفاده می‌کرد.

از نظر سخت‌افزاری Surface Laptop جدید شبیه به مدل پایه‌ی تبلت Surface Pro شده است که آن هم یک پردازنده‌ی Core m3 اینتل و سخت‌افزاری کاملا مشابه دارد. البته مایکروسافت کیبورد Surface Pro را به صورت جداگانه و با قیمت ۱۳۰ دلار می‌فروشد در حالی که لپ‌تاپ آن‌ها کیبورد را به همراه دارد.

مایکروسافت چند روز پیش آمار و ارقام مربوط به کامپیوترهای خود را اعلام کرد و سری کامپیوترهای Surface در مقایسه با سال گذشته فقط ۱ درصد رشد کرده بودند.

قیمت کامپیوترهای مایکروسافت می‌تواند یکی از عوامل اصلی فروش نرفتن آن‌ها باشد. باید ببینیم که آیا مدل ضعیف‌تر و ارزان‌تر Surface Laptop می‌تواند روی فروش این کامپیوترها تاثیر بگذارد یا نه.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه