تعدادی از مدیران بخش‌های مختلف توییتر در حال ترک این شرکت هستند

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گفته شده که تعداد زیادی از مدیران و سرپرست‌های بخش‌های مختلف شبکه‌ی اجتماعی توییتر (Twitter) در حال استعفا دادن و ترک شغل‌شان هستند. به نظر می‌رسد که نیروی انسانی این شرکت به سرعت در حال تغییر است.

از جمله افردی که توییتر را ترک می‌کنند، «الکس روتر» (Alex Roetter)، معاون اول بخش مهندسی، «کیتی استانتون» (Katie Stanton)، معاون اول بخش رسانه‌ی جهانی و «کوین ویل» (Kevin Weil)، معاون اول بخش محصول هستند. شنیده شده که تعدادی از این استعفاها به میل خود کارمندان بوده است.

شاید صورت گرفتن این تغییر و تحولات خیلی سریع باشد اما اصلا غیرمنتظره نبوده؛ مدتی می‌شود که توییتر در جذب مخاطبان و کاربران ضعیف عمل می‌کند و مدیر ارشد جدید این شرکت، «جک دورسی» (Jack Dorsey) به فکر تغییر نیروهای انسانی فعال در توییتر افتاده است. می‌‌خواهد با ایجاد تغییرات عمده در توییتر روند ناخوشایند فعلی را عوض کند. دورسی مدتی پیش توییتر را ترک کرده بود اما دوباره به این شرکت و سمَت مدیریت ارشد خود بازگشت. او چند وقت پیش هم اقدام به اخراج تعدادی از کارمندان توییتر کرده بود.

هنوز معلوم نیست که این راه به کجا ختم می‌شود و تدبیر عوض کردن کارمندان و مدیران اصلی بخش‌ها تا چه اندازه در پیشرفت شرکت موثر خواهد افتاد. در هر صورت، پیداست که توییتر ضعف‌هایی در خود می‌بیند و لازم می‌داند تا هرچه سریع‌تر برای رفع آن‌ها اقدام کند تا متحمل ضررهای بیش‌تر نشود.

شاید صورت گرفتن این تغییر و تحولات خیلی سریع باشد اما اصلا غیرمنتظره نبوده است

دورسی اعلام کرده که روتر، استانتون و ویل به درخواست خودشان توییتر را ترک می‌کنند و مسوول بخش منابع انسانی، «اسکیپ شیپر» (Skip Schipper) هم در حال رفتن است.

مسلما تحت شرایط فعلی کارها و مسوولیت‌های کارمندان حاضر در توییتر مضاعف خواهد شد؛ «آدام باین» (Adam Bain) که الان مدیر بخش اجرایی توییتر است، مسوولیت چند بخش مختلف از جمله رسانه و منابع انسانی را بر عهده می‌گیرد و «آدام مسینگر» (Adam Messinger) که اکنون مدیر بخش فنی است، روی بخش‌های طراحی، مهندسی و تحقیقات نظارت خواهد داشت.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه