مدیر سابق اپل گوشی هوشمند می‌سازد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اخبار منتشر شده، شرکت Obi Worldphones اخیرا دو گوشی هوشمند با نام‌های SF1 و SJ1.5 را به‌طور رسمی رونمایی و عرضه کرده است. این شرکت توسط John Sculley، مدیرعامل سابق شرکت اپل و Robert Brunner اداره می‌شود.

به‌تازگی شرکت Obi Worldphone دو گوشی هوشمند جدید معرفی و در بازار عرضه کرده است. یکی از مدیران اصلی این شرکت، مدیرعامل سابق اپل است.

در گوشی SF1 از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن Full HD بهره گرفته شده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۶۱۵ تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند باید به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد. این گوشی در دو مدل با ظرفیت‌های ذخیره‌سازی و رم مختلف تولید و عرضه شده است. شرکت سازنده در یکی از این مدل‌ها ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قرار داده و قیمت آن ۱۹۹ دلار است. همچنین در مدل دیگر آن ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار دارد که با قیمت ۲۴۹ دلار در بازار عرضه شده است.

sf1

از سوی دیگر در گوشی هوشمند SJ1.5 از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD بهره گرفته شده است. در این دستگاه یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار داده شده است. همچنین توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست مدیاتک و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند باید ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. گوشی SJ1.5 با قیمت ۱۲۹ دلار در بازار عرضه شده است. در حال حاضر شرکت Obi Worldphones این محصولات را در بازارهای اندونزی، ویتنام، تایلند، آمریکا،‌ کنیا، ترکیه، هند و برخی دیگر از کشورها عرضه کرده است.

sj1.5

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه