مردم ناراضی آیفون ۱۰ را پس دادند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیفون ۱۰ با تغییرات زیادی در مقایسه با سایر آیفون‌ها راهی بازار شد. این گوشی دکمه خانه  ندارد و به همین دلیل تغییرات زیادی در رابط کاربری آن به وجود آمده است. حالا به نظر می‌رسد که تغییرات به وجود آمده در آیفون X برای همه خوشایند نبوده و بسیاری از کاربران از آن ناراضی هستند. حتی برخی افراد این گوشی را به اپل پس داده‌اند.  این افراد می‌گویند که آیفون ۱۰ اصلا در اندازه گوشی نیست که به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون عرضه شده و اصلا کارایی محصولی مثل گلکسی نوت ۸ را هم ندارد.

در حالی که خیلی‌ها از آیفون جدید هیجان‌زده شده‌اند، خیلی‌ها هم از خرید این محصول ناامید شده‌اند. به نظر می‌رسد انتظار مردم چیزی فراتر از واقعیت بوده و آن‌ها انتظار بالاتری از این گوشی داشته‌اند. به طور مثال خیلی‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که بریدگی صفحه نمایش این تلفن همراه هوشمند یکی از دلایلی است که این گوشی چندان زیبا به نظر نمی‌رسد. در واقع این بریدگی زیبایی صفحه نمایش OLED این گوشی را کم کرده است. همچنین گروهی از کاربران گفته‌اند که کیفیت صفحه نمایش OLED آیفون X چندان بالاتر از کیفیت صفحه نمایش آیفون ۶s نیست.

همچنین با خرید آیفون ۱۰ باید یکسری از حرکات کلیدی برای کار با گوشی را دوباره یاد بگیرید. به همین دلیل اپل یک تور آموزشی برای افرادی که این گوشی را می‌خرند می‌گذارد تا کارکردن با گوشی را به افراد یاد بدهد.

منبع: phonearena
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. سهیل

    ” همچنین گروهی از کاربران گفته‌اند که کیفیت صفحه نمایش OLED آیفون X چندان بالاتر از کیفیت صفحه نمایش آیفون ۶s نیست.”

    این افراد بهتره به چشم پزشک مراجعه کنند وقتی دیسپلی میت لقب بهترین نمایشگر در بین تمام اسمارتفونهارو بهش داده

    “همچنین با خرید آیفون ۱۰ باید یکسری از حرکات کلیدی برای کار با گوشی را دوباره یاد بگیرید.”

    اگرم کسی با چهار تا حرکت مشکل داره که اصلا نباید گوشی دستش بگیره چه برسه به آیفون ۱۰

    و از همه جالبتر اینکه شما این موضوعات پیش پا افتاده رو پوشش میدین ولی هنوز خبر دیسپلی میت مبنی بر بهترین نمایشگر و DXoMark
    مبنی بر بهترین دوربین عکاسی گوشی با نمره ۱۰۱ رو حتی اعلام هم نکردین.

    1. میثم

      امتیاز آیفون X در سایت dxomark شده ۹۷. بالاترین امتیاز مربوط به گوگل پیکسل xl2 هست با ۹۸ امتیاز.

    2. Yasin

      بهترین صفحه ی امولد موجود در بازار رو درست گفتین ولی نمره ی دوربین برای ایفون x مقدار ۹۷ اعلام شده ک هم تراز هواوی میت ۱۰ پرو و یک نمره پایین تر از پیکسل هست کیک نمره زیاد مهم نیست
      از نظر ظاهری هم سلیقه یه ولی وقتی قسمتی از بدنه جلوی نمایش نوتیفیکیشن ها رو بگیره از حالت سلیقه خارج میشه

    3. Alex

      اینا همش الکیه برای فروش چه طور یه صفحه که هاله میندازن بهترین می شه دوربینشم همینطور الکی بهش نمره ۱۰۱ دادن اگه این نمره ها نبود که امثال تو نمیرفتن بخرن!

  2. حسن

    برای اولین با دیدن زائده بالای نمایشگر شوکه شدم (هنوزم با این موضوع کنار نیومدم) واقعا انتظار همچین کاری از اپل نداشتم موضوع دیگه ای که ناراحت کننده ست از نظر من انحنا بیش از حد گوشه های نمایشگره و اینکه حداقل میتونستن یک حسگر اثر انگشت در کلید پاور کار بزارن، با پیشینه ای که از اپل دارم دست کم برای سال بعد هم باید شاهد همین طراحی باشیم.

  3. وحید

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه