مرد هزار چهره‌ی ال‌جی (جیسون استاتهام بازیگر ویدئوی تبلیغاتی پرهزینه‌ی گوشی G5)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

معرفی گوشی G5 ال‌جی در نمایشگاه ۲۰۱۶ MWC هم‌زمان شد با رونمایی از یکی از قابلیت‌های غیرمنتظره‌ی این گوشی که روی تمام امکاناتش سایه انداخت و به مهم‌ترین برگ برنده‌اش تبدیل شد. گوشی ال‌جی G5 یک درگاه جادویی دارد که ماژول‌های مختلفی می‌تواند روی آن سوار شود و به گوشی قابلیت‌های جدیدی اضافه کند. مثلا با سوارکردن ماژول Cam Plus‌ می‌توان کارایی دوربین را چند برابر کرد و با ماژول Hi-Fi Plus و آمپلی‌فایر داخلی‌اش صدای ۲۴ بیتی از گوشی شنید.

جیسون استاتهام، ستاره‌ی سرشناس فیلم‌های اکشن، در تیزر تبلیغاتی پرهزینه و جذاب G5 ال‌جی بازی کرده است.

این تیزر روی قابلیت‌های این‌ درگاه جادویی انگشت گذاشته و با استفاده از جلوه‌های ویژه‌ جذابیت‌های استفاده از ماژول‌های مختلف را نشان داده است. در این تیزر جیسون استاتهام با استفاده از ماژول‌های مخلتفی که روی گوشی ال‌جی G5 سوار می‌شود به شخصیت‌های مختلفی درمی‌آید. یکی از چهره‌‌هایی که در این ویدیوی تبلیغاتی می‌بینیم کاملا شبیه چهره‌ی همیشگی جیسون استاتهام است؛ موتورسواری جدی و مصمم که گاو صندق بانکی را خالی کرده و حالا پا به فرار گذاشته است. کودکی سوار بر کالسکه، جنگنده‌ای سوار بر گاوهای خشمگین، رقصنده‌ای با ظاهر پر زرق و برق، زنی با موهای آرایش شده، آدمی‌ عصبی در مترو و گارسون خراب‌کاری در یک رستوران از دیگر چهره‌های استاتهام در این ویدیوی چند‌ثانیه‌ای است.
قبل از جیسون استاتهام، جوزف گوردون لویت (نامزد جایزه‌ی گلدن گلوب برای بازی در فیلم «۵۰۰ روز از تابستان») و لیام نیسون بازیگر شناخته‌شده‌ی آمریکایی هم در ویدیوهای تبلیغاتی گوشی‌های موبایل شرکت ال‌جی بازی کرده‌اند.

‌‌‌

 

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

Download_PDF

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حامد

    موضوع درباره گوشی ال.جی جی.۵ هستش اونوقت دیجی گوشی های مرتبط همه سامسونگ رو نشون میده چرا؟

  2. Avatar پ

    خداوکیلی تبلیغات گوشی های glx خودمون خیلی بهتره!! این چیچی بود!!؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه