مرسدس در خاک ایتالیا فراری را شکست داد

۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سیزددهمین مرحله از مسابقات فرمول یک فصل جاری در ایتالیا برگزار شد. در این مسابقه، مرسدس توانست انتقام سختی از رقیب ورزشی خود یعنی فراری بگیرد. این شکست احتمالا برای هواداران تیم قرمز پوش کمی ناراحت‌کننده‌تر از هر مسابقه‌ی دیگری بود، چراکه فراری، در خاک کشورش بازی را به همتای آلمانی واگذار کرد. در ادامه می‌توانید نتایج رده‌بندی گرندپری ایتالیا را ببیید:

با توجه به نتایجی که در مرحله‌ی تعیین خط به دست آمده بود، همیلتون از تیم مرسدس، ورشتاپن و ریکاردو هم از تیم ربول به‌ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم، مسابقه‌ی اصلی را استارت زدند. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، لوییس همیلتون و والتری بوتاس هر دو از تیم مرسدس موفق شدند تا جایگاه‌های اول و دوم گرندپری ایتالیا امسال را تصاحب کنند. همیلتون زمان‌ یک ساعت و ۱۵ دقیقه و ۳۲ ثانیه و ۳۱۰ هزارم ثانیه را در کارنامه‌ی خود ثبت کرد. هم‌تیمی او، بوتاس توانست با اختلاف زمانی ۴.۴۷۱ ثانیه پشت سر او قرار بگیرد. این درحالی بود که سباستین فتل از تیم فراری مقام سوم و کیمی رایکنن به عنوان راننده‌ی دیگر تیم قرمز پوش، مقام پنجم را کسب کردند.

ریکاردو از تیم ربول موفق شد در دور چهل و نهم مسابقه با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۲۳ ثانیه و ۳۶۱ هزارم ثانیه و میانگین سرعت ۲۵۰.۱۷۴ کیلومتر بر ساعت، سریع‌ترین دور گرندپری ایتالیا فصل ۲۰۱۷ را به نام خود ثبت کند. پس از او همیلتون و بوتاس بودند که با اختلاف چند میلی ثانیه و سرعت‌های حدود ۲۴۹ کیلومتر بر ساعت، سریع‌ترین دور این مسابقه را زدند.

با توجه به نتایج به دست‌آمده‌ی امروز، همیلتون با ۲۳۸ امتیاز و فتل با ۲۳۵ امتیاز در صدر رده‌بندی بهترین‌ تیم‌های فصل جاری قرار دارند. هم‌چنین در جدول رده‌بندی تیم‌های امسال، تیم مرسدس و فراری توانسته‌اند به ترتیب با کسب ۴۳۵ و ۳۷۳ امتیاز در جایگاه‌های اول و دوم جای بگیرند. مرحله‌ی بعدی مسابقات، یکشنبه دو هفته دیگر یعنی ۲۶ شهریور راس ساعت ۱۶:۳۰ در سنگاپور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه