مریسا مایر یاهو را ترک می‌کند

۲۴ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده «مریسا مایر» (Marissa Mayer) مدیرعامل سایت یاهو قرار است این شرکت را ترک کند. گفته شده پس از اینکه مراحل خرید یاهو توسط شرکت «ورایزن» (Verizon) به پایان رسید مدیر عامل یاهو با دریافت ۲۳ میلیون دلار این شرکت را ترک می‌کند. این مبلغ که Golden Parachute نامیده می‌شود، زمانی به مدیرعامل یک شرکت داده می‌شود که دو شرکت با هم ترکیب شوند و مدیرعامل یکی از این شرکت‌ها بخواهد آنجا را ترک کند.

به نظر می‌رسد که شرکت ورایزن قصد دارد تغییرات زیادی در یاهو ایجاد کند و به همین دلیل به مدیریت مایر نیازی ندارد. البته شرکت یاهو قبلا گفته بود که پس از به پایان رسیدن روند خرید و فروش مایر دیگر مدیرعامل این شرکت نخواهد بود.

البته هنوز مشخص نشده که مایر دقیقا چه زمانی یاهو را ترک می‌کند. به احتمال زیاد پس اینکه ورایزن، یاهو را خریداری کرد مایر مدتی در سمت خودش باقی می‌ماند تا شرایط برای ترک او فراهم شود. هنوز قیمتی که ورایزن با آن می‌خواهد یاهو را خریداری کند مشخص نشده، اما قبلا گفته شده بود که ورایزن از این قیمت ۳۵۰ میلیون دلار برای هک‌های اخیر یاهو کم کرده است.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آلبر

    با خسارت هایی که برند یاهو در سال های مدیریت ایشان دید، منطقی به نظر می رسد که جایگاهی در شرکت تازه ادغام شده نداشته باشد!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه