ما در برابر مشتری‌ها و همکارانمان مسئولیم ‌

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ما در دیجی‌کالا برای محافظت از مشتری‌ها در برابر ویروس کرونا، همه مراکز پردازش، انبارها، ماشین‌های توزیع و ارسال را بر اساس استانداردهای سازمان‌ بهداشت جهانی، چندبار در روز ضدعفونی می‌کنیم. تمام انبارهای دیجی‌کالا هم هر شب با دقت ضدعفونی می‌شوند.
‌دمای بدن همه همکارانمان در بخش عملیات و انبارها، هر روز به دقت چک می‌شود و همه در محل کار از دستکش و ماسک استفاده می‌کنند.
‌‌‌در صورتی که دمای بدن همکاری بالاتر از حد طبیعی باشد از ورودش به محل کار جلوگیری می‌شود و تحت مراقب‌های پزشکی دیجی‌کالا قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    اگه واقعا این چیزایی که گفتید رو اجرا میکنید که دمتون گرم
    البته اکثر محصولاتتون به خاطر پوشش پلاستیکی که روشون میذارید، از نظر بهداشتی مطمئن هستند.
    من خودم همیشه اون بسته بندی رو آلوده در نظر میگیرم و میندازمش ولی طبیعتا محصولی که داخلش بوده از نظر کرونایی تمیز و مطمئنه.
    بازم خسته نباشید، دمتون گرم.

  2. Avatar مریم فصیحی

    به نظر من در ایام شیوع ویروس کرونا دیجی کالا بهترین امکانیه که بشه بدون نیاز به بیرون رفتن از خانه خرید کرد.
    دیجی کالا معتبر ترین سایت خرید ایترنتی است.
    ممنونم از این همه کارهایی که می کنید.

  3. Avatar دریا

    مرسی که حواستون بهمون هست خسته نباشید.

  4. Avatar میثم

    بسیار تشکر از زحمات شما، به خصوص پرسنل زحمتکش انبار و ارسال، بنده پیشنهادی داشتم اینکه پرسنل ارسال هم حتما ماسک و دستکش استفاده کنند، و در صورت امکان تب سنجی های دوره ای انجام بگیرد همچنین توصیه به فاصله گیری از مشتریان هنگام تحویل کالا را دارم، به طور مثال اینکه مامور ارسال بسته را جلو درب یا پله قرار گیرد و در فاصله کافی قرار بگیرد بعد مشتری بسته را بردارد و تأیید تحویل صورت بگیرد.

    البته حتما این موارد از قبل به ذهن دست اندرکاران مربوطه رسیده است، منتها در مواردی مربوط به سفارشات خود بنده احساس کردم رعایت این اصول با دقت لازم همراه نیست. به هر حال ایشالا که همیشه پرسنل زحمتکش دیجیکالا و هم مشتریانش در سلامت باشند.

  5. Avatar هستی

    ببخشید چند تا سال برام پیش اومده.برخی کالاها را که از فروشگاه دیجی کالا خرید میکنیم جز کالاهای “موجود در انبار دیجی” طبقه بندی نمی شوند ایا کالاها هنگام بسته بندی برای ارسال با کالا های دیجی کالا در یک کارتن بسته بندی و ارسال می شوند یا در بسته بندی جداگانه؟ و ایا این کالا هم قبل از ارسال ضد عفونی میشوند؟ و در کل به به نظر شما به لحاظ بهداشتی پس تحویل کالا از پست احتیاج است محتویات بسته پستی را ضد عفونی کنیم؟

    1. سلام؛ در هنگام بسته‌بندی، تفکیکی میان کالاهای فروشندگان و دیجی‌کالا صورت نمی‌گیره. ما در فرآیند پردازش حداکثر اصول بهداشتی را رعایت می‌کنیم اما برای پیش‌گیری بهتره کالاها رو پس از دریافت ضدعفونی کنید و جعبه رو با روش‌های ایمن دور بیاندازین.

  6. Avatar رضا دهنوی

    با دود ضدعفونی میکنید؟ مگه حشره حمله کرده؟! ویروس رو فقط با محلول کلر یا ید یا الکل میشه از بین برد

    1. Avatar امیرحسین

      دوست عزیز دود نیست بالاترین پروتوکل ضدعفونی ویروس هست اگر ویدیو های ووهان و یا کره جنوبی و ژاپن رو دیده باشی این دستگاه هست و به صورت بخار میده بیرون.

  7. Avatar شهاب

    با سلام
    یه زمانی خوش قولی و نحوه تحویل دیجی کالا زبان زد بود ولی الان چند وقتیه خیلی با تاخیر انجام میشودو لااقل یک اطلاعرسانی هم نمیشود که چراو به چه علت

    1. سلام؛ بابت تاخیرهای ایجاد شده متاسفیم. به دلیل افزایش حجم سفارش‌ها و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روند پردازش و ارسال، بازه‌ها طولانی‌تر شدند؛ در بعضی مواقع هم به علت عدم تامین به موقع کالا توسط فروشندگان و یا آسیب دیدن کالا، نمی‌تونیم در زمان مقرر سفارش رو به دست مشتری برسونیم. متاسفانه در روزهای اخیر با توجه به محدودیت‌های تردد و بسته بودن بازار، مواردی که به علت عدم تامین با تاخیر مواجه شدند، بیشتر شد. تمام تلاشمون رو می‌کنیم تا این موارد به حداقل برسن.

  8. Avatar Poonehrezaee

    به شخصه نمى تونم در دوران کرونا از شما خرید کنم، چون پیک شما اجازه ورود به داخل ساختمان رو نداره و همچنین باید رسید بگیره.

    تو این دوران کارى کنید که بسته به تمایل، مشترى ها بتونند از پیک بخوان که کالا رو پشت درب واحدشون بگذاره. اینطورى برخورد افراد با هم کمتر میشه و خرید ایمنى براى مشترى و همینطور براى پیک است.

    1. سلام؛ حق با شماست و ما نگرانی شما رو درک می‌کنیم. در ایام همه‌گیری کرونا همکاران ما هنگام تحویل کالا نهایت همکاری رو با مشتریان دارند و دریافت امضا پس از تحویل سفارش به مشتری متوقف شده. ما نهایت تلاشمون رو برای حفاظت از سلامت مشتریان و همکارانمون می‌کنیم.

  9. Avatar حمیدرضا مژده

    از اینکه همیشه اینقدر تلاش میکنید و سعی میکنید بالاترین استاندارد هارو رعایت کنید خوشحالم. خوشحالم از اینکه در جهت اعتماد سازی گام برمیدارید. امیدوارم همیشه رشد کنید، پیشرفت کنید و بهتر بشید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه