مشخصات تبلت ۱۸.۴ اینچی سامسونگ لو رفت

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اخبار منتشر شده، سامسونگ در حال کار روی یک تبلت بزرگ با صفحه‌نمایش ۱۸.۴ اینچ است. پیش از این هم شایعه‌هایی در مورد احتمال تولید یک تبلت با صفحه‌نمایش بزرگ از سوی سامسونگ شنیده شده بود که به‌نظر می‌رسد این موضوع صحت دارد.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد به‌زودی یک تبلت بزرگ با صفحه‌نمایش ۱۸.۴ اینچ معرفی کند.

شرکت سازنده شماره مدل SM-T670 را برای این تبلت در نظر گرفته است. در این محصول از یک صفحه‌نمایش TFT LCD با رزولوشن ۱۰۸۰P و تراکم پیکسلی ۱۱۹ پیکل در هر اینچ بهره گرفته شده است. توان پردازشی این تبلت از طریق یک چیپ‌ست Exynos 7580 و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۶ گیگاهرتز تامین می‌شود. در این تبلت بزرگ ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت را دارد، قرار داده شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و یک باتری ۵۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

طول این تبلت ۴۵۱.۸ میلی‌متر و عرض آن ۲۷۵.۸ میلی‌متر است. ضخامت این محصول ۱۱.۹ میلی‌متر است. سامسونگ این تبلت را همراه با سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ معرفی و عرضه خواهد کرد. این در حالی است که شرکت سازنده هنوز اطلاعاتی در مورد نام این تبلت بزرگ، زمان و قیمت عرضه‌ی آن در بازار اعلام نکرده است. همچنین روز گذشته اخبار و شایعه‌هایی در مورد احتمال معرفی یک تبلت ۱۲ اینچی مبتنی بر ویندوز ۱۰ از سوی سامسونگ، شنیده شد. براساس این اخبار به‌نظر می‌رسد سامسونگ در این تبلت از یک صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی با رزولوشن Super AMOLED و پردازنده‌ی اینتل Core M استفاده خواهد کرد. ضخامت این محصول ۶.۲ میلی‌متر و وزن آن ۶۰۰ گرم خواهد بود. البته لازم به‌ذکر است که سامسونگ هنوز اخبار مربوط به یک تبلت ۱۲ اینچی با ویندوز ۱۰ را تایید نکرده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه