مشخصات سخت افزاری تبلت ویندوزی سامسونگ لو رفت

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ به احتمال زیاد نسل دوم تبلت ویندوزی خودش را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌کند.  تا این لحظه هم اطلاعات مختلفی از آن لو رفته بود و می‌دانستیم که با محصولی ۱۲ اینچی رو‌به‌رو می‌شویم که از پردازنده‌های اینتل بهره می‌برد و چهار گیگابایت رم دارد.

حالا امروز کامل‌ترین اطلاعات سخت افزاری این تبلت به بیرون درز کرده که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. این تبلت به سیستم عامل ویندوز ۱۰ نسخه هوم یا پرو مجهز شده و صفحه نمایش ۱۲ اینچی Super AMOLED با کیفیت QHD روی آن دیده می‌شود. سامسونگ از نسل هفتم پردازنده‌ی اینتل Core i5-7200U با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز برای این محصول استفاده کرده است. این پردازنده به پردازنده‌ی گرافیکی Intel HD 620 مجهز شده که برای اجرا کردن مضامین مختلف قدرت مناسبی دارد. از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این محصول می‌توانیم به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD اشاره کنیم.

سامسونگ برای تبلت جدیدش از یک باتری ۵۰۷۰ میلی‌آمپر ساعتی با توربو شارژ ۲۸ واتی استفاده کرده است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری ۴K در پشت و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری Full HD‌ هم جلوی گلکسی تب پرو S2 دیده می‌شود.

این تبلت جدید از کارت حافظه، دو پورت USB Type-C، بلوتوث ۴.۱ و شبکه‌ی وای-فای پشتیبانی می‌کند. یک مدل مخصوص گلکسی تب پرو S2‌ هم از شبکه  LTE پشتیبانی خواهد کرد.

به همراه این تبلت صفحه کلید و قلم مخصوص عرضه می‌شود. گفته شده که تبلت ویندوزی سامسونگ در چهار مدل با ویژگی‌های مختلف راهی بازار می‌شود.

منبع: Sammobile

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه