مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت ۹ لو رفت

۹ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی گلکسی نوت ۹ شرکت سامسونگ تابستان امسال راهی بازار می‌شود و تا این لحظه شایعات مختلفی از این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده است. در جدیدترین خبرها درباره این گوشی جدید، شاهد لو رفتن مشخصات سخت افزاری نوت ۹ بودیم.

براساس اطلاعات منتشر شده در بنچمارک GeekBench، گوشی گلکسی نوت ۹ با شماره مدل SM-N960U شناخته می‌شود. این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. همچنین مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند ۶ گیگابایت رم دارد. البته باید انتظار داشته باشیم که این گوشی با تراشه اسنپ‌دراگون در کشورهای آمریکا و چین عرضه شود و روی سایر مدل‌ها از تراشه اگزینوس ۹۸۱۰ استفاده می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی با اندروید ۸.۱ راهی بازار می‌شود و اندروید P در اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ برای آن منتشر می‌شود.

با توجه به اطلاعات لو رفته از این گوشی در GeekBench، گلکسی نوت ۹ در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۲۱۹۰ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۸۸۰۶ را کسب کرده است.

شایعات می‌گویند که سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی به زیر صفحه نمایش منتقل می‌شود که البته هنوز این موضوع تایید نشده است.

منبع: geekbench

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه