مشخصات سخت افزاری اولین گوشی IMOO لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند وقت گذشته خبرهای مختلفی درباره‌ی شرکت IMOO و گوشی مخصوصی که در حال ساخت آن است، منتشر شده بود. حتی تصاویری از این محصول به بیرون درز کرده بودند. به نظر می‌رسد که روند ساخت این تلفن همراه هوشمند که برای آموزش به کودکان و نوجوانان ساخته شده، به زودی به پایان می‌رسد و شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود.

گوشی IMOO از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

به‌تازگی شرکت IMOO گوشی خودش را به سازمان TENNA کشور چین فرستاده تا پس از دریافت مجوزهای لازم وارد بازار شود. براساس اطلاعاتی که از این سازمان لو رفته، گوشی IMOO یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD دارد و از تراشه‌ی مدیاتک P10 روی آن استفاده شده است. این گوشی سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و یک باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن دیده می‌شود. دوربین پشت آن ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی با اندروید ۶.۰ عرضه می‌شود و یک دکمه‌ی فیزیکی مخصوص برای ضبط صدا دارد.

جدیدترین تصویر لو رفته از گوشی IMOO

جدیدترین تصویر لو رفته از گوشی IMOO

حتی تصویر جدیدتری از این گوشی منتشر شده است. با نگاهی به این تصویر متوجه می‌شوید که در کنار دوربین پشت سنسور فوکوس لیزری یا یک چیز کاملا جدید قرار گرفته است. برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر از این گوشی، باید منتظر عرضه‌ی رسمی آن در بازار کشور چین باشیم.

‌‌

منبع: GizChina

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محسن

    واقعا باعث تعجب منه !!!
    یعنی طراحی آیفون اینقدر بی نقص و خارق العاده ست که شرکتا (البته اگه بشه اسمشونو شرکت گذاشت و توی زیرپله ای چیزی این …ـشغالا رو درست نکنن) دست از سرش برنمیدارن ؟ ؛ البته که تردیدی نیست آآیفون یکی از زیباترین گوشی های هوشمنده ولی دیگه شورش در اومده خدایی ! ماهی نیست که توی سایتا نخونیم در مورد شرکت هایی که (مثلا) محصول جدیدشون رو معرفی کردن و وقی با موس مون اسکرول میکنیم پایین میبینیم : عــــــــــــه یه گوشی که خیلی تصادفی طراح محترمش با جاناتان آیو هم سلیقه بوده !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه