مشخصات سخت افزاری Gear Fit 2 لو رفت

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ قصد دارد یک برنامه‌ی خبری در شهر نیویورک برگزار کند. به احتمال زیاد در این برنامه‌ی خبری مچ‌بند ورزشی Gear Fit 2 معرفی خواهد شد.

سامسونگ در تاریخ ۱۳ خرداد ماه در مراسمی دست‌بند Gear Fit 2 را معرفی خواهد شد.

این کنفرانس خبری در تاریخ ۱۳ خرداد ماه برگزار می‌شود. البته از آنجایی که سامسونگ نام آن را Unpacked نگذاشته، بعید به نظر می‌رسد که گوشی جدیدی در این مراسم به نمایش در بیاید. به همین دلیل احتمال معرفی Gear Fit 2 بسیار زیاد شده، چرا که مدل قبلی این دست‌بند هوشمند در سال ۲۰۱۴ عرضه شده بود.

با توجه به اطلاعاتی که تا این لحظه لو رفته، Gear Fit 2 از نظر ظاهری تفاوت زیادی با مدل قبلی ندارد. سامسونگ برای این محصول از یک صفحه نمایش خمیده با دقت تصویر ۲۱۶ در ۴۳۲ پیکسل استفاده کرده است. همچنین برای این دست‌بند ورزشی چند بند مختلف در رنگ‌های متفاوت طراحی شده که قطعا مورد توجه افراد گوناگون قرار می‌گیرد.

Samsung-Galaxy-Invite

این مچ‌بند از استاندارد IP 68 بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشد. به احتمال زیاد سیستم عامل تایزن روی آن نصب شده و از GPS، پردازنده‌ی دو هسته‌ای و ۵۱۲ مگابایت رم بهره می‌برد. مدل اولیه‌ی دست‌بند Gear Fit با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسید و به احتمال زیاد قیمت مدل جدید هم بیشتر از ۲۰۰ دلار نخواهد بود.

gear-fit-2-1

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که در کنار معرفی این دست‌بند، یک عدد هدفون بلوتوثی به نام Gear IconX هم معرفی خواهد شد. شایعات می‌گویند که این محصول هم در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است و چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که کاربران می‌توانند در آن موسیقی ذخیره کنند.

Gear-iconx-1

‌‌‌‌‌

منبع:  Droid-Life

‌‌‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه