مشخصات سونی اکسپریا XZ4 لو رفت

۱۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی لیست مشخصات پرچمدار آینده سونی یعنی اکسپریا XZ4 منتشر شده که مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی را فاش می‌کند. اصلی‌ترین نکته در رابطه با این گوشی، نمایشگر بلند و ۶.۵ اینچی این گوشی است که نسبت تصویر آن ۲۱ به ۹ خواهد بود و رزولوشن ۳۳۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد. همچنین این نمایشگر از نوع OLED خواهد بود.

در زیر این نمایشگر، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود خواهد داشت. همچنین حافظه داخلی این گوشی را می‌توانید به کمک کارت حافظه microSD افزایش دهید. باتری دستگاه نیز پرظرفیت خواهد بود و ۴۴۰۰ میلی‌آمپری است. همچنین فناوری شارژ سریع Onovo نیز برای شارژ این باتری در نظر گرفته شده است. اگر این مشخصات درست باشند، با یک گوشی واقعا قدرتمند از طرف سونی روبرو هستیم.

شاید عجیب‌ترین بخش این گوشی نمایشگر اکسپریا XZ4 با نسبت تصویر ۲۱:۹ باشد که بسیاری منتظر هستند ببینند این نمایشگر در عمل چقدر خوب خواهد بود. پردازنده دستگاه نیز قرار است اسنپدراگن ۸۵۵ باشد. همچنین از نظر دوربین نیز سونی چیزی کم نگذاشته و این گوشی، اولین گوشی سونی با دوربین سه گانه خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که این سه دوربین از چه لنز‌هایی بهره می‌برند. حدس می‌زنیم سونی از یک لنز تله فوتو برای زوم و یک لنز عریض در کنار دوربین اصلی استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود این گوشی در نمایشگاه موبایل بارسلون در اواخر ماه فوریه معرفی شود. البته گفته می‌شود که این گوشی اگرچه در ماه فوریه معرفی خواهد شد اما زمان عرضه این محصول، به تابستان موکول شده است. شما درباره سونی اکسپریا XZ4 چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه