فروشندگان مشخصات نهایی گوشی بلک‌بری Priv را لو دادند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی بلک‌بری Priv

درباره‌ی‌ گوشی Priv شرکت بلک‌بری اطلاعات زیادی منتشر شده و با این گوشی آشنایی کامل داریم. حتی مشخصات سخت‌افزاری آن‌هم بارها منتشر شده بود. به‌تازگی اطلاعات جدیدتری از این گوشی به‌بیرون درز کرده که کاربران را با مشخصات نهایی این محصول آشنا می‌کنند.

به‌نظر می‌رسد که بلک‌بری گوشی Priv را در تاریخ ۱۵ آبان ماه راهی بازار می‌کند.

این اطلاعات از طریق برخی فروشندگان لو رفته است. آن‌ها گفته‌اند که محصول جدید بلک‌بری در تاریخ ۱۵ آبان ماه راهی بازار خواهد شد. در این اطلاعات گفته شده که گوشی بلک‌بری Priv یک صفحه نمایش ۵٫۴ اینچی دارد و تراشه‌‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ روی آن قرار گرفته است. در این تراشه، یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای Cortex-A57 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۴۴ گیگاهرتز دیده می‌شوند. همچنین از پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 418 برای آن استفاده شده است.

برای این گوشی یک دوربین ۱۸ مگاپیکسلی سونی مدل MX230-S در نظر گرفته شده که می‌تواند با کیفیت ۴K فیلم‌برداری کند. یک فلش دوگانه هم در کنار دوربین اصلی روی این کوشی دیده می‌شود. تلفن‌همراه جدید بلک‌بری قرار است با اندروید ۵.۱.۱ راهی بازار شود و نرم‌افزارهای مخصوص این شرکت هم روی آن قرار گرفته است. با این برنامه‌ها می‌توان اطلاعات کاربران را از گوشی‌های قبلی بلک‌بری و سایر گوشی‌ها به این تلفن‌همراه منتقل کرد.

این محصول به صورت کشویی طراحی شده و با بالا بردن صفحه نمایش می‌توان به صفحه کلید فیزیکی دسترسی پیدا کرد. در کنار لو رفتن اطلاعات، تصاویر جدیدتری هم از Priv منتشر شده است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

گوشی بلک‌بری Priv گوشی بلک‌بری Priv گوشی بلک‌بری Priv گوشی بلک‌بری Priv گوشی بلک‌بری Priv

اگر شما از طرفداران بلک‌بری هستید، فکر می‌کنید که گوشی جدید این شرکت می‌تواند در بازار موفق باشد و نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar kaveh

    من پاسپورت را ترجیح میدم چون سیستم عامل اندروید واقعا مزخرفه

  2. Avatar ve

    من خودم میخوام این گوشی رو بگیرم اما متاسفانه فکر نمیکنم فروشه چشم گیری داشته باشه از انجایی که ۸۰۸ مدت زمان زیادیه که در ال جی جی۴ بکار رفته و جی۴ با این گوشی تفاوتی نداره کسایی که این قدرت رو میخواستن تا حالا الجی جی۴ رو گرفتن من فکر میکنم بیشتر طرفدارای این شرکت جهت حمایت این گوشی رو میگیرن
    اما صادقانه باید به جریان نگاه کنیم اگه بلکبری یکی از اولین شرکت هایی نباشه که از ۸۲۰ استفاده میکنه در زمینه موبایل به ورشکستگی میخوره
    امیدوارم تا ۲-۳ ماه دیگه یک گوشی و یک تبلت بالا رده معرفی کنه با ۸۲۰

  3. Avatar سیدرضا

    گوشی متفاوتی هست ، کیبورد فیزیکی هم کارایی داره هم نوستالژیکه یکم ، باید دید قیمتش توی چه سطحی هست اون وقت ارزش خریدش مشخص میشه .

  4. Avatar محمد

    من پولم امادست تا اومد بگیرم وقتی فهمیدم اندرویده دلمو زد یکم
    ایا میشه خود سیستم عامل بلک بری رو نصب کرد؟
    با سپاس فراوان از شما

    1. فرهنگ حشمتی فرهنگ حشمتی

      خیر فعلا که صحبتی مبنی بر امکان نصب بلک بری OS روی گوشی Priv اعلام نشده است.

    2. Avatar ve

      احتمال این که این گوشی از سیستم عامل بلک بری با تم اندروید برخوردار باشه و امکانات سیستم بلک بری قفل شده باشه زیادی در سیستم بلک بری os10 هم میشه برنامه های اندروید رو به راحتی نصب کرد حتی ورژن هک شده گوگل پلی و پلی گیمز هم براش اومده که من خودم روی z10 کلش نصب کردم و به راحتی جواب داد
      از انجایی که بلک بری روی امنیت این گوشی تاکید کرده من فکر میکنم این سیستم هم نسخه پیشرفته تر os10 باشه (خود os 10 هم در نسخه ۱۰.۳ کد های اندروید ۴.۴ رو داره و در نسخه های ۱۰.۲ کد های اندروید ۴.۳ اما به شکل ماشین مجازی اجراشون میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه