مشخصات کلیدی گوشی بلک شارک ۳ منتشر شد؛ تجربه گیمینگ با فرامین صوتی!

۱۳ اسفند ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بلک شارک 3 پرو

گوشی گیمینگ بلک شارک ۳ امروز معرفی می‌شود و با تمام مشخصات آن آشنا خواهیم شد. اما روز گذشته یک ویدئوی تبلیغاتی از آن منتشر شد که نشان می‌داد کاربر می‌تواند برخی از کارها را با فرامین صوتی نیز انجام دهد!

تا به اینجای کار می‌دانیم بلک شارک ۳ قرار است از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی +FHD با وضوح ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ بهره ببرد. نمایشگری که از فناوری AMOLED بهره برده و نرخ بروزرسانی تصویر آن به ۹۰ هرتز می‌رسد! نسخه پرو اما نمایشگری ۷.۱ اینچی با +QHD با وضوح ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰ دارد که از همان فناوری AMOLED بهره می‌برد. هر دو نمایشگر از استاندارد +HDR10 و فناوری DC Dimming پشتیبانی می‌کند؛ فناوری جالبی که باعث می‌شود حین کار با گوشی، چشمان شما کمتر خسته شود. بلک شارک همچنین قابلیت TrueView را نیز به نمایشگر گوشی‌های خود افزود تا از این طریق دمای رنگ با کمک نور محیط به صورت خودکار تنظیم شود!

بلک شارک 3

بیشتر بخوانید‌: گوشی بلک شارک ۳ پرو به ماشه‌های مکانیکی پاپ آپ مجهز خواهد شد!

سوای همه این موارد، از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که احتمالا این گوشی‌ها از آن بهره خواهند برد، پشتیبانی از فرامین صوتی برای عناوینی چون PUBG: Mobile‌ چینی است! دمویی که از کاربرد این قابلیت منتشر شده کمی طنز ولی در عین حال گویای همه چیز است! و شما عزیزان می‌توانید در دو ویدئوی زیر آن را تماشا کنید.

به نظر می‌رسد یک سری از کارها از جمله تعویض خشاب، تعویض اسلحه‌ها و هدف‌گیری را بتوان با فرامین صوتی نیز انجام داد. البته این چیزی بود که ویدئوی بالا به نمایش گذاشت! یک ویدئوی دیگر در قالب طنز نیز منتشر شده که نشان می‌دهد همه عملیات بازی را می‌توان با فرامین صوتی انجام داد که مشخص نیست صحت داشته باشد یا خیر!

هر دو گوشی بلک شارک ۳ و نسخه پرو آن از رابط کاربری Joy UI 11 با قابلیت‌های مخصوص گیمینگ بهره خواهند برد. این گوشی‌های غول‌پیگر و بسیار قدرتمند برای خنک سازی از یک سیستم خنک‌کنندگی مایع ۲ طرفه استفاده می‌کنند که به دو طرف مادربرد متصل می‌شود! انتظار می‌رود بلک شارک امروز از این دو گوشی رونمایی کند.

Black Shark 3
بلک شارک 3 پرو

بیشتر بخوانید: بنچمارک AnTuTu گوشی گیمینگ بلک شارک ۳ منتشر شد؛ ثبت رکوردی حیرت‌انگیز از بلک شارک!

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar saeid_biologist

    هرچیزی جای خودش. بازی فقط با کنسول

  2. Avatar علی اکبر پژوهنده

    گوشی خوبیه بیاد میگیرمش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه