مشخصات گوشی لنوو Vibe P1 منتشر شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی Vibe P1، یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند شرکت لنوو است که پیش از این تصویر آن در جریان رویداد MWC 2015 به‌بیرون درز کرده بود.

به‌تازگی، گوشی Vibe P1، یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند شرکت لنوو، مجوزهای تصدیق کیفیت را از سازمان TENAA دریافت کرده است. براین اساس جزییات سخت‌افزاری این گوشی منتشر شد.

این در حالی است که به‌تازگی، مجوزهای تصدیق کیفیت این گوشی، توسط سازمان TENAA در چین که وظایفی مشابه با FCC آمریکا دارد، تایید شده است. پس از دریافت مجوز از سازمان تنظیم مقررات تجهیزات مخابراتی چین (TENAA) جزییات سخت‌افزاری این گوشی منتشر شد. یکی دیگر از ویژگی‌های تایید مجوز گوشی‌ها در این سازمان، نزدیک شدن به تاریخ معرفی و عرضه آن‌ها در بازار است.

Lenovo1

در گوشی Vibe P1 یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۹۴ppi به‌کار گرفته شده است. توان پردازشی این گوشی از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ تامین می‌شود که شامل یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 306 است. از دیگر مشخصات این گوشی باید به ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ اشاره کرد. لنوو در این محصول یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار داده است. قطر این گوشی ۹.۳۵ میلی‌متر است و با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

لنوو هنوز تاریخ معرفی گوشی هوشمند Vibe P1 را اعلام نکرده است. اما با توجه به اخبار منتشر شده و تایید مجوز تصدیق کیفیت از سوی TENAA این گوشی فاصله زیادی تا زمان عرضه در بازار نخواهد داشت.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه