مشخصات گوشی هواوی میت ۲۰ پرو لو رفت

۸ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
میت 20 پرو

روز گذشته در یکی از شبکه‌های اجتماعی چینی،Weibo، تصویری از گوشی هواوی میت ۲۰ پرو منتشر شد. در کنار این تصویر، فرد منتشر کننده به تعدادی از مشخصات این گوشی هم اشاره کرده است. در نگاه اول، به نظر می‌رسد طراحی کلی این گوشی مشابه گوشی لوکس میت RS Porsche است.

طراحی کلی این گوشی مشابه گوشی لوکس میت RS Porsche است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به بهره‌گیری از یک صفحه‌نمایش با نسبت تصویر ۱۸:۹ و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم. تراشه Kirin 980 قلب تپنده‌ی این گوشی محسوب می‌شود که گفته می‌شود این تراشه تا چند هفته آینده در نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد. این تراشه علاوه بر حضور در سری گوشی‌های هواوی میت ۲۰، قرار است در سری گوشی‌های P30 به کار گرفته شود. طبق گزارش‌های مختلف، سری گوشی‌های هواوی P30 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ روانه بازار می‌شوند.

میت 20 پرو

عکس منتشر شده از گوشی میت ۲۰ پرو

هرچند قرار است گوشی میت ۲۰ پرو ، مانند P20 پرو، از دوربین سه‌گانه بهره ببرد، اما به جای بهره‌گیری از دوربین ۴۰ مگاپیکسلی، قرار است در این گوشی دوربین ۴۲ مگاپیکسلی تعبیه شود. پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی از دیگر مواردی است که می‌توانیم در مورد این گوشی به آن اشاره کنیم اما هنوز در مورد ظرفیت باتری آن خبر موثقی منتشر نشده است. در حال حاضر، طبق نظر سایت DxOMark، گوشی P20 پرو در بین گوشی‌های هوشمند همچنان از بهترین دوربین بهره می‌برد و از هواوی انتظار می‌رود با عرضه گوشی میت ۲۰ پرو، بار دیگر مرز مربوط به کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند را جابجا کند. به احتمال زیاد این گوشی در سه ماهه آخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar بنیامین

    شرایط رو برای پرچمدارای سایر گوشی ها خیلی کرد!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه