مشخصات گوشی Moto Z2 Play لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در حالی که اطلاعات مختلفی از گوشی Moto Z2 Force به بیرون درز کرده، امروز اطلاعات جدیدی هم از گوشی گوشی Moto Z2 Play به بیرون درز کرد.  این گوشی مدل ضعیف‌تر و ارزان‌تری از Moto Z2 Force خواهد بود، اما ویژگی‌های منحصر به فرد خاص خودش را هم دارد. امروز این تلفن همراه هوشمند مجوزه‌های لازم را از سازمان TENNA کشور چین دریافت کرد تا بتواند وارد بازار این کشور شود.

این گوشی با شماره مدل XT1710 شناخته می‌شود و مشخص شده که باتری آن به ۲۸۲۰ میلی‌آمپر ساعت کاهش پیدا کرده است. لازم به ذکر است که مدل قبلی باتری ۳۵۱۰ میلی‌آمپر ساعتی داشت و باتری مدل جدید ۲۰ درصد ظرفیت کمتری دارد. از دیگر مشخصات سخت افزاری Moto Z2 Force می‌توانیم به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی OLED با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل اشاره کنیم. همچنین مشخص شده که این گوشی هم از ماژول‌های مختلفی که برای سری قبلی Moto Z منتشر شده بود، پشتیبانی می‌کند. البته باید انتظار این را داشته باشیم که ماژول‌های جدیدی هم برای آن معرفی شوند.

موتورولا برای محصول جدید خودش از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۶ استفاده کرده که یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. براساس اطلاعات منتشر شده از سازمان TENNA این تلفن همراه هوشمند به ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. دوربین پشت Moto Z2 Play از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین جلوی آن هم ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار منتشر شدن این اطلاعات، تصاویری هم از آن به بیرون درز کرده که می‌توانید آن را ببینید:

 

 

منبع:  androidcrunch

‌‌‌telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه