مشخصات گوشی چهار دوربینه سامسونگ منتشر شد؛ با Galaxy A9s آشنا شوید

۱۲ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سامسونگ که به تازگی و به صورت مختصر اولین گوشی سه دوربینه خود یعنی Galaxy A7 2018 را معرفی کرد، در حال آماده شدن برای معرفی اولین گوشی چهار دوربینه دنیا است و این گوشی نیز عضوی دیگر از خانواده Galaxy A به حساب می‌آید. Galaxy A9 2018 که به زودی معرفی خواهد شد، از چهار دوربین در بخش پشتی خود استفاده خواهد کرد.

این گوشی با نام دقیق‌تر Galaxy A9s معرفی خواهد شد و پیش‌تر شایعاتی درباره آن شنیده بودیم و قرار بود نام این گوشی Galaxy A9 Star Pro باشد. منبع آلمانی که اطلاعات این گوشی را منتشر کرده بود، حالا اطلاعات کامل‌تری شامل پردازنده، حجم باتری و مدل‌های مختلف گوشی را منتشر کرده است.

گوشی Galaxy A9s از پردازنده اسنپ‌دراگن ۶۶۰ ساخت شرکت کوالکام بهره خواهد برد. این غول کره‌ای کمتر پیش می‌آید سراغ پردازنده‌های اسنپ‌دراگن برود و نهایتا از پردازنده‌های این سری برای گوشی‌هایی که در آمریکای شمالی و چین عرضه می‌کند، استفاده کرده است. این یعنی احتمالا این گوشی ابتدا در این کشورها نیز عرضه خواهد شد.

A9s همچنین به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت (مشابه گلکسی نوت ۹) به این گوشی اضافه شود.

All About Samsung که این اطلاعات را منتشر کرده، جزئیات دوربین Galaxy A9s را هم فاش کرده است. آنطور که متوجه شده‌ایم، دوربین اصلی این گوشی رزولوشن ۲۴ مگاپیکسلی خواهد داشت و لنزی با دیافراگم f/1.7 جلوی این سنسور قرار خواهد گرفت. یک دوربین پنج مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 نیز برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره در پشت این گوشی قرار گرفته است. همچنین یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز عریض و دیافراگم f/2.4 در کنار یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی که زوم اپتیکال دو برابری با f/2.4 خواهد داشت نیز در این گوشی دیده خواهد شد. فارق از سنسور این دوربین‌ها، ترکیب سه لنز تله، عریض و نرمال در این گوشی، بسیار شبیه به LG V40 ThinQ است که شب گذشته معرفی شد با این تفاوت که دوربین مخصوص سنجش عمق میدان در Galaxy A9s نیز وجود خواهد داشت.

باتری گوشی Galaxy A9s نیز ۳۷۲۰ میلی‌آمپری خواهد بود و به کمک پورت USB Type-C شارژ خواهد شد. سامسونگ همچنین از تکنولوژی Quick Charge 2.0 استفاده کرده که سریع‌ترین تکنولوژی شارژ گوشی نیست اما حداقل این ویژگی در A9s وجود دارد. در نهایت، آنطور که شایعات خبر می‌دهند، این همان گوشی‌ای خواهد بود که سامسونگ در مراسم ۴x Fun در تاریخ ۱۹ مهر معرفی خواهد کرد. شما درباره دو گوشی جدید خانواده Galaxy A چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar shahabmp

    یه ذره خنده دار نیست پردازنده میان رده ۶۶۰ با ۴ تا دوربین؟!!! بعید میدونم این پردازنده از پس پردازش قوی چهار تا سنسور تصویر به خوبی بر بیاد!!! این کار خود گول زدن کاربره، فقط نمایش و دیگر هیچ، بعید میدونم این گوشی تو dxo mark حتی بتونه به امتیاز گوشی های ۲ دوربینه خوب برسه فقط برای تاثیرات روانیه این تصمیم، حتی شاید اگه شاید اون دوربین ۵ مگاپیکسلی عمق میدانشو بشکافید توش هیچ سنسور تصویری نباشه 😀 چون همین کارو هر کدوم از لنز های عریض یا تله اش میتونه با ترکیب با لنز اصلی انجام بده!!!!

  2. Avatar Fary

    کمیت مهم نیست ، کیفیته که مهمه

  3. Avatar Fary

    نه به گوگل که هنوز با یه دوربین داره رقابت میکنه نه به این که فک میکنه هر چقدر تعداد بیشتر باشه بهتره ، اصلا شیش تا دوربین کار بگیرن مهم نتیجه نهاییه که مطمئنا بازم زیر هوآوی و آیفون و گوگل خواهد بود ، درسته هوآوی ام سه تا دوربین به کار گرفت ولی اونقدر روی اونا کار کرد که شد بهترین دوربین بین گوشی های هوشمند تا همین الآن ، یا آیفون که با همون دوربین دوگانه هنوز جزو بهتریناس ، واقعا سامسونگ با خودش چی فک کرده همچین سیاستی رو پیش گرفته اونم رو گوشی که پرچم دار نیست اصلا ، فقط امیدوارم به سرنوشت سونی و اچ تی سی دچار نشه با این رویه که پیش گرفته ، از یه طرف دیگه هیچ نوآوری در طراحی هاشون ندارن از طرفی ام حالا میخوان با تعداد زیاد دوربین جبرانش کنن واقعا عجیبه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه