معرفی اولین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ تا پایان ۲۰۱۶

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ

تحلیگران و کارشناسان شرکت HSBC معتقدند که تا پایان سال جاری میلادی سامسونگ یک گوشی هوشمند تاشو معرفی خواهد کرد.

به احتمال زیاد سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی خواهد بود که یک گوشی هوشمند تاشو عرضه می‌کند.

طی سال‌های گذشته بارها شایعه شده که سامسونگ روی گوشی‌های هوشمند تاشو کار می‌کند. این شرکت تعدادی حق ثبت (Patent) هم مربوط به گوشی‌های تاشو ثبت کرده است، اما هنوز چنین ایده‌ای در قالب یک محصول مصرفی، شکل واقعیت به خود نگرفته است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که سامسونگ احتمالا اولین گوشی هوشمند تاشو را تا پایان سال میلادی جاری عرضه خواهد کرد.

گوشی تاشو

کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که تکنولوژی گوشی‌ هوشمند تاشو زودتر از چیزی که فکرش را می‌کنیم معرفی خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنند که به احتمال زیاد سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی خواهد بود که یک گوشی هوشمند تاشو عرضه می‌کند. به اعتقاد آنها هدف سامسونگ از این اقدام این است که می‌خواهد سهم بازار را دوباره به دست آورد و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار معرفی محصول نوین و متفاوتی است که توجه مشتریان را جلب می‌کند.

کارشناسان می‌گویند دستگاه تاشو به این شرکت کمک می‌کند که سهم بازار را هم در بازار گوشی هوشمند و هم در بازار تبلت به دست آورد. بنابراین، چنین دستگاهی می‌تواند راه نجات سامسونگ باشد.

تاکنون سامسونگ درباره‌ی یک گوشی هوشمند تاشو هیچ سخنی نگفته است. در شایعات قبلی انتظار می‌رفت که شاید تا سال ۲۰۱۷ شاهد گوشی هوشمند تاشو نباشیم. اما با توجه به وضعیت فعلی سامسونگ در بازار که تحت فشار قرار دارد، شاید این پیش‌بینی تا پایان سال میلادی جاری درست از آب دربیاید.

منبع: Business Insider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    مطمئن باشین یکسال بعد اپل از روش کپی میزنه و دوستان اپلی میگن سامسونگ از روی اپل کپی کرده…
    خدا پدر و مادر کسی که واژه ی کپی رو ابداع کرد بیامرزه که اگه این جمله نبود بیشتر دوستان نظر بده در سایت هیچ حرفی واسه گفتن نداشتن…چون ماشاالله اطلاعاتشون در حد لالیگاست!!!!! و فقط یاد گرفتن کپی کپی کنن…
    ممنون از خبر جالبتون…

  2. Avatar ماه

    دیجی کالا از این گوشی ها آوردی من می خوام

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه