معرفی بازی نوروزی: Injustice 2 (روز ۱۳ فروردین)

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
معرفی بازی نوروزی: Injustice 2

اساسا ما با هرگونه معاشرت عید، یا کلا در هر زمانی، مخالف هستیم و ترجیح می‌دهیم معاشرت‌ها و روابط خود را به داخل بازی و با دیگر گیمرها محدود کنیم، ولی درست همانطور که شخصیت‌های داخل سیمز هم یک خط «معاشرت» دارند که هر از گاهی خالی می‌شود، مجبور هستیم در راستای بقا هر چند وقت یک بار با یکی دو شخص دیگر هم صحبت کنیم. تمام تعطیلات دو هفته‌ای نوروز را به بازی گذرانده‌ایم، پس می‌توانیم روز سیزده بدر را کمی به اطرافیان خود اختصاص دهیم.

از نظر گرافیکی Injustice 2 از تمام بازی‌های هم‌سبک رقیب خود بهتر است.

البته این دلیل نمی‌شود که پای‌مان را به بیرون از خانه بگذاریم، یا اینکه از کنسول و کامپیوتر خود فاصله بگیریم، بلکه در همان مکانی که دو هفته‌ی گذشته را آنجا گذرانده‌ایم، سعی می‌کنیم با دیگر افراد به کمک دستگاه‌های‌مان کمی معاشرت کنیم. روز سیزده بدر است و تعطیلات به پایان رسیده است. فکر شروع کردن یک بازی دیگر را از ذهن خودتان بیرون کنید. امروز بهترین زمان برای بازی کردن «بی‌عدالتی ۲» (Injustice 2) با دوستان است.

ولی چرا از بین این همه بازی مبارزه‌ای سراغ Injustice 2 رفته‌ایم؟ چون بدون شک در بین چند بازی مبارزه‌ای که یکی دو سال اخیر عرضه شده‌اند، Injustice 2 بالاتر از رقبای خود قرار می‌گیرد. سیستم‌های مبارزه‌ی Injustice 2 در عین اینکه پیچیده نیستند، ولی عمق زیادی دارند.

از طرفی Injustice 2 سینمایی‌ترین بازی مبارزه‌ای است که تا به حال دیده‌ایم. حرکات ویژه‌ی شخصیت‌های مختلف از هر فیلم اکشن و ابرقهرمانی بهتر هستند. بازی هم‌چنین آن‌قدر شخصیت مختلف دارد که هر کدام از دوستان‌تان بتوانند یکی را به عنوان شخصیت مورد علاقه‌ی خود انتخاب کنند.

سیستم‌های مبارزه‌ی Injustice 2 در عین اینکه پیچیده نیستند، ولی عمق زیادی دارند.

از نظر گرافیکی هم Injustice 2 از تمام بازی‌های هم‌سبک رقیب خود بهتر است. انیمیشن و حرکات شخصیت‌ها بسیار زیبا هستند، شاهد یکی از بهترین نورپردازی‌ها در بین عناوین مبارزه‌ای هستیم و محیط‌های مبارزه هم به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است.

پیشنهاد می‌کنیم آخرین روز تعطیلات، دوستان را به منزل دعوت کنید و در همه حال، کنسول خود را در حال اجرای Injustice 2 روشن داشته باشید؛ با دوستان صحبت کنید، خوراکی بخورید و در این میان، هر از گاهی هم در Injustice 2 به جان یکدیگر بیافتید؛ تجربه‌ی خوبی برای پایان تعطیلات خود رقم خواهید زد.

نام بازی: Injustice 2

تهیه کننده: Warner Bros. Games

سازنده: NetherRealm Studios

سبک: مبارزه‌ای

پلتفرم: PS4، Xbox One، PC

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Yavar

    خواهشا یک پادکست بدین تعطیلات عید هم تموم شد و ما همچنان منتظریم

  2. Avatar amin.devilboy4

    این پادکستا و کلی سوپرایز که قرار بود تو عید انجام بدین چی شد!!!!!!!!! نکنه منظورتون عید سال بعد بوده!!!!!!!!!

  3. Avatar سینا

    نسخه فیزیکی “Injustice 2 “Legendary Edition رو از کجا میتونم تهیه کنم؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه