معرفی بازی نوروزی: Just Cause 3

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

اگر در عید فیلم هندی زیاد ندیده‌اید و خلا این سبک فیلم‌ها را در ذهن‌تان احساس می‌کنید، «دلیل موجه ۳» (Just Cause 3) می‌تواند این خلا را برای‌تان پر کند. بازی پر از خالی‌بندی فیلم‌های هندی است؛ یعنی Just Cause 3 را طوری ساخته‌اند تا بتوانید یک کامیون را در آسمان به سمت هواپیمایی پرتاب کنید!

دلیل موجه ۳ در ساختار یک بازی «محیط-باز» و «سندباکس» است. بازی‌های سندباکس به اعمال و رفتار بازی‌کننده‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهند. دلیل موجه ۳ هم شبیه به مجموعه بازی‌های «جی‌تی‌ای» (GTA) باز است. دنیایی کاملا باز در مقابل‌تان قرار دارد تا همانطور که می‌خواهید شکل‌اش دهید.

مهم‌ترین مکانیک دلیل موجه ۳، امکان انجام هر کاری در بازی است. مجموعه‌ای بزرگ از ابزارها در مقابل‌تان قرار داده شده است تا به هر نحوی که می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید. از یک کش گرفته تا قلاب، شخصیت اصلی بازی می‌تواند از اسلحه‌ها و ابزارهای مختلفی استفاده کند. این ابزارها هم امکان تعامل با تمام وسایل و اشیا محیط را دارند. به عبارتی دیگر، می‌توانید با قلاب یا کش‌تان، از بشکه‌های نفت گرفته تا هواپیمایی را به این ور و آن ور پرتاب کنید.

سازنده‌های Just Cause 3 بازی را از نظر گرافیکی هم پرداخت کرده‌اند. محیط مقابل‌تان بزرگ، زیبا و پرجزییات است. نقشه‌ی بزرگ بازی هم بسیار متنوع است. از خیابان‌ها، شهرها و اتوبان‌ها گرفته تا جنگل و کوهستان را می‌توانید در نقشه‌ی بزرگ Just Cause 3 پیدا کنید.

در حالی که Just Cause 3 بسیار سرگرم‌کننده و لذت‌بخش است، بازی بدون مشکل هم نیست. این قول را به شما می‌دهیم که بازی حسابی سرگرم‌تان کند، اما در دلیل موجه ۳ به دنبال داستان دراماتیک و پر پیچ خم و شخصیت‌های به یاد ماندنی نباشید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نام لاتین بازی: Just Cause 3

تهیه‌کننده: Square Enix

سازنده: Avalanche Studios

سبک: اکشن ماجرایی

پلتفرم:‌ PS4، Xbox One، PC

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه