معرفی بازی نوروزی: Street Fighter 5

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

پیشنهاد می‌کنیم عید امسال یک «استریت فایتر ۵» هم دم دست‌تان داشته باشید. با توجه به اینکه احتمالا فک و فامیل هفته‌ی اول عید را مسافرت بوده‌اند، انتظار داریم در هفته‌ی دوم دید و بازدیدها بسیار بیشتر باشد. در این دید و بازدیدها هم معمولا حرف کم می‌آورید. پیشنهاد می‌کنیم هر کسی که به منزل‌تان آمد را به استریت فایتر بازی کردن دعوت کنید؛ مخصوصا که بازی در حال حاضر هیچ بخش دیگری به غیر از حالت مبارزه‌ی رو در رو ندارد.

نمی‌دانیم چرا، ولی استریت فایتر ۵ نصفه و نیمه عرضه شده است. شاید شرکت بازی‌سازی کپ‌کام قصد داشته بازی را زودتر به دست گیمرهای حرفه‌ای برساند تا خودشان را برای مسابقه‌ها آماده کنند. در حال حاضر، بازی بخش داستانی ندارد. حتی یک حالت آرکیدی معمولی هم که در آن شخصیتی را بر می‌دارید و یکی پس از دیگری مبارزه می‌کنید، در بازی وجود ندارد.

کپ‌کام گفته است که بازی را در ماه‌های آینده درست خواهد کرد؛ یعنی بخش داستانی تا قبل از تابستان به بازی اضافه می‌شود. بخش آرکیدی هم قرار است به زودی و در قالب یک آپدیت به بازی افزوده شود.

با تمام این اوصاف، استریت فایتر ۵ به قدری خوب است که همین حالا هم بخواهید آن را بخرید. مکانیک‌های بازی همانطور که انتظار دارید، حسابی پرداخت شده‌اند. مجموعه بازی‌های استریت فایتر به قدری متعادل هستند و مکانیک‌های مبارزه‌ی درست و حسابی دارند که به پای ثابت مسابقه‌های حرفه‌ای بازی‌های مبارزه‌ای تبدیل شده‌اند. استریت فایتر ۵ هم اوج هنر کپ‌کام در ساخت بازی‌های مبارزه‌ای است.

مکانیک‌های مبارزه‌ی بازی به کنار، استریت فایتر ۵ از نظر گرافیکی هم شگفت‌انگیز است. بازی در حالی که هنوز هم یک فایتر دو بعدی است، گرافیکی سه‌بعدی و سل‌شید دارد. طراحی هنری بازی هم از شخصیت‌ها و محیط گرفته بسیار تحسین‌برانگیز است.

پیشنهاد می‌کنیم سری به استریت فایتر ۵ بزنید؛ اما رفقای‌تان را فراموش نکنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نام لاتین بازی: Street Fighter 5

تهیه‌کننده: Capcom

سازنده:‌ Capcom

سبک: مبارزه‌ای

پلتفرم: PS4، PC

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه