معرفی بازی نوروزی: Uncharted 4

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های آنچارتد، داستان «نیتن دریک» (Nathan Drake) را به زیباترین شکل ممکن تمام کرده است. سه قسمت گذشته‌ی این مجموعه بازی‌ها آن‌قدر خوب بودند که سطح انتظارات ما برای آنچارتد ۴ (Uncharted 4) بسیار بالا بود؛ با این حال، استودیوی بازی‌سازی «ناتی داگ» نه تنها به انتظارات ما پاسخ داده، بلکه چیزی فراتر از آنچه در ذهن داشتیم، به ما ارایه داده است.

آنچارتد ۴ از نظر روند و ساختار، شبیه به سه قسمت قبلی این مجموعه ساخته شده، اما روند بازی آن، آزادی عمل بسیار بیشتری به ما داده است. در حالی که در آنچارتدهای قبلی، بیشتر یک خط مشخص شده را، حتی در مبارزات، دنبال می‌کردیم، در آنچارتد ۴ می‌توانیم هر طور که می‌خواهیم، مراحل را پیش ببریم. مراحل آنچارتد ۴ نقشه‌های بسیار بزرگی دارند و حتی در یکی از فصل‌های بازی، با یک محیط باز روبرو می‌شوید و با یک خودرو، به گشت و گذار در آن می‌پردازید.

مطمئنا لازم نیست تا درباره‌ی صحنه‌های شگفت‌انگیز بازی و اتفاقات روند داستان آن صحبت کنیم. آنچارتد ۴ آن‌قدر صحنه‌ی خفن دارد که ذهن‌تان نمی‌تواند یکی پس از دیگری آن‌ها را پردازش کند و تمام مدتی که مشغول بازی کردن آنچارتد ۴ هستید، سازندگان این بازی را تحسین می‌کنید.

میزان جزییات در آنچارتد ۴ به طور وحشتناکی بالاست؛ روی دست گرافیک آنچارتد ۴ وجود ندارد؛ موسیقی بازی و صداگذاری‌اش بهترین چیزی هستند که شنیده‌اید و در کنار یک بخش داستانی بزرگ و عظیم، آنچارتد ۴ حتی یک بخش چند نفره‌ی خیلی خوب هم دارد.

به راحتی می‌توانیم بگوییم که آنچارتد ۴ یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده‌ی چند سال اخیر است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نام بازی: Uncharted 4: A Thief’s End

تهیه کننده: Sony Interactive Entertainment

سازنده: Naughty Dog

پلتفرم: PS4

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه