ایسوس یک تلفن‌ هوشمند جدید معرفی خواهد کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی یک گوشی معرفی نشده از سوی ایسوس در سازمان TENNA کشور چین مجوزهای لازم را دریافت کرده است. این گوشی فعلا با شماره ASUS_Z00TDA شناخته می‌شود و برای آن یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده شرکت ایسوس قصد دارد یک ZenFone جدید معرفی کرد.

در بخش دیگری از اطلاعات منتشر شده درباره این گوشی به این موضوع اشاره شده که ایسوس یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD روی آن قرار داده است. از طرف دیگر می‌توان به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. لازم به‌ذکر است میزان حافظه داخلی این گوشی با کارت حافظه قابل ارتقا است.

ASUS

شرکت ایسوس برای این گوشی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو قرار داده است. به‌نظر می‌رسد که این محصول دارای ۱۵۲.۵ میلی‌متر طول و ۷۷.۲ میلی‌متر عرض است و ۱۰.۸ میلی‌متر ارتفاع دارد. همچنین مشخص شده که این گوشی ۱۷۰ گرم وزن خواهد داشت. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی از اندروید ۵.۰.۲ بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به Wi-Fi، بلوتوث، USB، پشتیبانی از شبکه ۴G و ۳G اشاره کرد. به احتمال زیاد این گوشی در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای راهی بازار خواهد شد.

منبع: GSM Arena

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه