ساعت هوشمند هواوی واچ GT و دستبند Band 3 Pro معرفی شدند

۲۵ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
واچ GT

ساعاتی پیش بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار مراسم بزرگ هواوی معرفی شد و به غیر از گوشی‌های جدید، شاهد معرفی محصولات دیگری هم بودیم. جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت واچ GT نام دارد و علاوه بر بهره‌گیری از امکانات همیشگی، عمر باتری بسیار خوبی را به ارمغان می‌آورد.

واچ GT مجهز به سیستم‌عامل اختصاصی هواوی یعنی LiteOS است و از تراشه مبتنی بر معماری Cortex-M4 بهره می‌برد که علاوه بر مصرف پایین، می‌تواند عملکرد قابل توجهی داشته باشد. به همین خاطر اگر GPS حسگر ضربان قلب مورد استفاده قرار نگیرد، باتری این ساعت تا ۳۰ روز دوام می‌آورد. اگر یک ساعت و نیم در هفته حسگر ضربان قلب را فعال کنید، دوام این باتری ۲ هفته خواهد بود در صورتیکه که به‌طور پیوسته از GPS، سنسور ضربان قلب و نمایشگر همیشه روشن استفاده کنید، این باتری ۲۲ ساعت دوام می‌آورد.

این ساعت در دو مدل کلاسیک (با بند چرمی) و اسپرت (با بند سیلیکونی) روانه‌ی بازار می‌شود و هردوی آن‌ها مجهز به نمایشگر ۱.۳۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ هستند. تا عمق ۵۰ متری آب هم بدون هیچگونه نگرانی می‌توان از این ساعت استفاده کرد. حسگر ضربان قلب این ساعت از نوع اپتیکال و متشکل از ۶ LED است. این حسگر از قابلیت نرم‌افزاری TruSeen 3.0 بهره می‌برد که به گفته‌ی هواوی می‌تواند دقت این پایش را افزایش دهد و به مرور زمان ویژگی‌های ضربان قلب کاربر را در موقعیت‌های مختلف یاد بگیرد.

ساعت واچ GT از GPS هم بهره می‌برد و با استفاده از آن می‌توانید روند فعالیت‌های ورزشی خود را با دقت زیادی پیگیری کنید. در ضمن با کمک اپلیکیشن Health Assistant می‌توانید روند این فعالیت‌ها را بهبود ببخشید. این ساعت همچنین مجهز به ارتفاع‌سنج است و می‌تواند روند قدم زدن و خوابیدن کاربر را مورد بررسی قرار دهد. مدل اسپورت این ساعت با قیمت ۱۹۹ یورو و مدل کلاسیک آن با قیمت ۲۴۹ یورو روانه‌ی بازار خواهد شد.

هواوی همچنین از دستبند هوشمند Band 3 Pro پرده‌برداری کرد. قیمت این ساعت ۹۹ یورو است و از نمایشگر ۰.۹۵ اینچی AMOLED بهره می‌برد. به غیر از ویژگی‌های رایج دستبندهای هوشمند، باید خاطرنشان کنیم که این دستبند مجهز به حسگر پایش ضربان قلب و GPS است. این دستبند هم مانند واچ GT تا عمق ۵۰ متری آب دوام می‌آورد.

واچ GT

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Fary

    هواوی امسال سنگ تموم گذاشته ، کاملا بازار رو داره در اختیار میگیره کم کم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه