[MWC 2016] توجه HTC به مد در سه گوشی جدید Desire 530 ،Desire 630 و Desire 825

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
desire 825

گرچه شرکت HTC برنامه‌ای برای معرفی گوشی وان M10 در کنگره‌ی MWC 2016 ندارد، اما این به این معنی نیست که هیچ محصول جدیدی معرفی نکرده است. مدل‌های جدید Desire 530 ،Desire 630 و Desire 825 سه گوشی جدید هستند که به مجموعه گوشی‌های سری Desire اضافه شده‌اند.

اول از همه باید به طراحی این گوشی‌ها اشاره کنیم چرا که مشخصه‌ی بارز این آنها هستند. مسوولان HTC می‌گویند در طراحی این سه دستگاه از استایل پوشاک جوانان امروزی الهام گرفته شده است. هدف از این کار «از بین بردن مرزهای میان دنیای مد و فشن و تجهیزات الکترونیکی روزمره» است. دو گوشی بالارده، یعنی Desire 825 و Desire 630 با نقطه‌هایی رنگارنگ آذین شده که گویا روی بدنه‌ی پلی‌کربناتی آن پاشیده شده‌اند. HTC این نقطه‌ها را Micro Splash می‌نامد. این طراحی هر دوی این گوشی‌ها را به دستگاهی متفاوت و منحصر به فرد تبدیل کرده است. دو گوشی Desire 825 و Desire 630 در طرح‌های سفید با نقطه‌های Micro Splash رنگارنگ و خاکستری با نقطه‌هایی به رنگ‌های طلایی عرضه خواهند شد. در این میان، مدل ۵۳۰ هم در رنگ‌های سفید و خاکستری ارایه خواهد شد.

اما حالا می‌رسیم به مشخصات فنی این دستگاه‌ها:

به جز Desire 825 که صفحه‌نمایش‌ آن ۵٫۵ اینچ است، دو گوشی دیگر نمایشگر Super LCD به اندازه‌ی ۵ اینچ با وضوح تصویر ۷۲۰p دارند. مدل Desire 530 که در میان آنها ضعیف‌ترین سخت‌افزار را دارد، به تراشه‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۲۱۰ با فرکانس ۱٫۱ گیگاهرتز، ۱٫۵ گیگابایت رم و باتری با ظرفیت ۲۲۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز است. دوربین ۸ مگاپیکسلی آن که در پشت دستگاه قرار دارد، می‌تواند تصاویر قابل قبولی ثبت کند. دوربین ۵ مگاپیکسلی آن هم می‌تواند برای‌تان تصاویر سلفی بگیرد.

هر دو گوشی Desire 630 و Desire 825 به تراشه‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۴۰۰ با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز و رم ۲ گیگابایتی مجهز هستند. مدل ۶۳۰ هم باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد، اما ظرفیت باتری ۸۲۵ بیشتر بوده و ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از تکنولوژی شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. دوربین پشتی هر دو گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلویی آن ۵ مگاپیکسل است. هر دو صدای Hi-Res دارند و بلندگوهای BoomSound در آنها به کار رفته است. در بعضی مناطق این دو گوشی با هدست‌های Hi-Res هم همراه خواهند بود.

علاوه بر این، Desire 825 با فیچری به نام Sensor Hub همراه خواهد بود. Sensor Hub یک هاب همیشه روشن است که فعالیت‌های روزانه‌ی شما را ضبط می‌کند. اطلاعات ذخیره شده با این هاب می‌توانند در اپلیکیشن‌های کنترل سلامتی مثل Runtastic ،Runkeeper ،Running and Walking و Google Fit به کار گرفته شود.

ظرفیت حافظه‌ی داخلی هر سه‌ی این گوشی‌ها ۱۶ گیگابایت است و با یک کارت microSD می‌توان ظرفیت حافظه‌ی آنها را تا ۲TB افزایش داد. روی این دستگاه سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو نصب شده است. علاقه‌مندان می‌توانند از ماه مارس (اسفند-فروردین) این گوشی‌ها را خریداری کنند. اما هنوز درباره‌ی قیمت آنها صحبتی نشده است.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی افشار

    یعنییییییییییی معرکه اسسسسسسسسسسسسست……تا ۲TB مموری میخورن!!!!!!!! فقط htc

  2. Avatar m.bibak

    همیشههه با خلاقیتتتت 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه