مایکروسافت در کنفرانس مطبوعاتی ۱۴ مهر محصولات جدیدش را معرفی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت مایکروسافت روز گذشته تعدادی دعوتنامه برای حضور در مراسم خود را ارسال کرده که براساس آن مایکروسافت قصد دارد در تاریخ ۱۴ مهر ماه امسال (۶ اکتبر) یک مراسم رسمی برای رونمایی از محصولات جدید خود در شهر نیویورک برگزار کند.

مایکروسافت از روز گذشته ارسال دعوتنامه‌های رسمی برای حضور در مراسم رونمایی از محصولات هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود را آغاز کرده است.

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در جریان این مراسم جدیدترین محصولات هوشمند مبتنی بر ویندوز ۱۰ خود را به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد.

پیش از این اخباری پیرامون این‌که مایکروسافت دو گوشی هوشمند پرچمدار لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL را در ماه مهر یا آبان امسال (اکتبر) رونمایی خواهند کرد، به‌بیرون درز کرده بود. البته به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در جریان این مراسم سرفیس پرو ۴ و یک اسمارت بند (Band) را هم به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد.

براساس شایعه‌ها مایکروسافت تغییرات زیادی در ویژگی‌های سخت‌افزاری تبلت سرفیس پرو ۴ ایجاد نکرده است. به‌نظر می‌رسد این شرکت تنها تغییراتی در اندازه صفحه‌نمایش و رزولوشن آن ایجاد کرده باشد؛ احتمالا در این تبلت یک صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی به‌کار گرفته شده است. همچنین انتظار می‌رود وزن و ضخامت این تبلت نسبت به سرفیس پرو ۳ کاهش یابد و قابلیت پشتیبانی از حسگر اثر انگشت هم فراهم شود.

در هفته‌های گذشته رندرهایی از دو گوشی پرچمدار لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL به‌بیرون درز کرد. براساس این تصاویر به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در هر دو این محصولات یک صفحه‌نمایش با رزولوشن QHD و یک پورت USB Type-C قرار می‌دهد. همچنین این شرکت در هر یک از این دو گوشی پرچمدار ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را به‌کار گرفته است.

مایکروسافت در لومیا ۹۵۰ از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ بهره گرفته است. همچنین در لومیا ۹۵۰XL یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ قرار دارد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه