منتظر تبلت گلکسی تب A2 S باشید

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار داریم که شرکت سامسونگ تا مدتی دیگر یک تبلت ارزان قیمت راهی بازار کند. شایعات می‌گفتند که این محصول مدل ۲۰۱۷ تبلت گلکسی تب A 8.0 خواهد بود. حتی تصویری هم از آن لو رفته بود. امروز اطلاعات جدیدتری از این تبلت به بیرون درز کرده که به اسم جدید آن اشاره می‌کنند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تبلت جدید خودش را با نام گلکسی تب A2 S راهی بازار کند. محصولی که با شماره مدل SM-T380 و SM-T385 راهی بازار می‌شود. شایعات می‌گویند که این تبلت به صفحه نمایش ۸ اینچی با دقت تصویر ۱۲۰۰ در ۸۰۰ مجهز شده است و دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت.

همچنین گفته شده که برای گلکسی تب A2 S از تراشه اسنپ‌دراگون ۴۲۷ استفاده شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز را در خودش قرار داده است. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به حساب می‌آید.

به احتمال زیاد در نمایشگاه IFA 2017 شاهد معرفی این تبلت خواهیم بود. سامسونگ چند روز پیش در مراسم معرفی گلکسی نوت ۸ هم به این موضوع اشاره کرد که در رویداد IFA نسل جدید ساعت هوشمند Gear S را معرفی می‌کند.

منبع: Phone Arena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه