منتظر محصول جدید شیائومی باشید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت شیائومی دومین شرکت پرفروش گوشی‌های هوشمند در چین است. این شرکت به‌تازگی، یک تیزر تبلیغاتی را منتشر کرده است. شیائومی در این تیزر اطلاعات مرتبط به برگزاری یک رویداد خبری برای رونمایی از یک محصول جدید را قرار داده است.

براساس اخبار منتشر شده، شرکت شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یک رویداد خبری در تاریخ ۱۶ جولای (۲۳ تیر امسال) است. قرار است در این رویداد جدیدترین محصول شرکت شیائومی معرفی شود.

براین اساس شیائومی در تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ تیر امسال) یک رویداد خبری برای علاقه‌مندان به این برند در چین برگزار خواهد کرد. این در حالی است که طرفداران این شرکت پیش‌بینی‌های متفاوتی از محصول جدید شیائومی دارند. بسیاری از طرفداران این شرکت چینی پس از انتشار این تیزر، احتمال معرفی یک تلویزیون جدید از سوی شیائومی را پیش‌بینی کردند. البته به‌دلیل ضخامت کم این محصول که در تصویر دیده می‌شود، احتمال معرفی یک تلویزیون اندکی غیرممکن به‌نظر می‌رسد.

Xiaomi1

این در حالی است که عده‌ای دیگر از طرفداران شیائومی احتمال معرفی Mi 4s، جدیدترین گوشی هوشمند شرکت شیائومی که شایعه تولید آن ماه گذشته شنیده شده بود را در پیش‌بینی می‌کنند. احتمالا در این گوشی یک صفحه نمایش ۵ اینچی و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ به‌کار گرفته شده است. این در حالی است که شیائومی در گوشی‌های هوشمند Redmi Note 2 و Redmi Note 2 pro هم از چیپ‌ست‌های اسنپ‌دراگون ۴۱۰ و ۶۱۵ استفاده کرده بود.

البته تعداد کمی از طرفداران هم احتمال معرفی تبلت Mi Pad را پیش‌بینی می‌کنند. قرار است در این تبلت از یک صفحه نمایش ۷.۹ اینچی «رتینا» (Retina) که سال گذشته معرفی شده بود، بهره گرفته شود. پیش از این شایعه‌هایی در مورد استفاده از پردازنده Tegra K1 به‌جای پردازنده‌های اینتل، در تبلت Mi Pad 2 منتشر شده بود.

منبع: NoteBookCheck

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه