منتظر مدل جدیدی از گوشی Axon باشید

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ZTE یکی از شرکت‌های بزرگ سازنده تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در چین است. این شرکت اخیرا یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند رده بالای خود به‌نام Axon را معرفی و در بازارهای آمریکا عرضه کرده است.

شرکت ZTE در حال کار روی مدل جدیدی از گوشی Axon به‌نام Axon Pro است. براین اساس تنها تفاوت این گوشی با مدل قبلی خود در استفاده از سنسور اثر انگشت است.

این در حالی است که به‌تازگی اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند Axon Pro با شماره مدل A2015 از شرکت ZTE منتشر شده است. براین اساس این گوشی مجوزهای تصدیق کیفیت و انتشار را از سازمان تنظیم مقررات تجهیزات مخابراتی چین (TENAA) دریافت کرده و به‌زودی رونمایی خواهد شد. شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند پیش از معرفی و عرضه محصولات خود باید از سازمان‌های تنظیم مقررات تجهیزات مخابراتی مجوز تصدیق کیفیت و عرضه را دریافت کنند. سازمان‌های FCC و TENAA در زمینه ارایه مجوزهای تصدیق کیفیت برای گوشی‌های موبایل فعالیت می‌کنند.

Zte-axon-pro

احتمالا جزییات سخت‌افزاری Axon A2015 مشابه با گوشی Axon است که از هفته گذشته در بازارهای آمریکا با قیمت ۴۹۹.۹۸ دلار عرضه شده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که تنها تفاوت این مدل با مدل قبلی در استفاده از سنسور اثر انگشت است. قرار است ZTE در این مدل از سنسور اثر انگشت بهره ببرد.
توان پردازشی در گوشی هوشمند Axon Pro از طریق یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. در این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته شده است. صفحه نمایش این محصول ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD است. همچنین در این گوشی یک دوربین اصلی دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی استفاده شده است.
قرار است گوشی هوشمند Axon Pro به‌زودی معرفی و روانه بازار شود. البته باید به این نکته هم اشاره داشت که احتمالا ZTE این محصول را تنها در بازارهای چین عرضه خواهد کرد.

منبع : GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه