منطقه‌ی خاورمیانه برای هوآوی اهمیت زیادی دارد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خاورمیانه یکی از مهم‌ترین بازارها برای شرکت هوآوی است. این خبر را یکی از مسوولان شرکت چینی هوآوی، به خبرگزاری Gulf News داده است.

معاون شعبه‌ی خاورمیانه‌ی هوآوی می‌گوید که تمامی تصمیمات و نوآوری‌های این شرکت با بررسی نیازهای مشتریان و تعامل نزدیک با آن‌ها اتخاذ می‌شوند.

«پن اِن»، معاون شعبه‌ی خاورمیانه‌ی شرکت هوآوی در این مصاحبه گفته: “ما از همان ابتدا به خاورمیانه به عنوان بازاری مهم نگاه کرده‌ایم. محصولات‌مان را هم با توجه به نیاز منطقه گسترش داده‌ایم؛ اما با توجه و تمرکز زیاد. محصولات‌مان را هم با توجه به نیاز مشتری‌های‌مان ارایه داده‌ایم.”

شرکت هوآوی اخیرا با همکاری «آژانس سرمایه‌گزاری دبی»، «مرکز خلاقیت هوآوی‌» را در این شهر تاسیس کرده است. این شرکت امیدوار است تا نه تنها در برنامه‌ی «شهر هوشمند» دبی نقش بزرگی داشته باشد، بلکه حتی تکنولوژی‌هایی بهتر و خلاقانه‌تر را برای مناطقی بیشتر و هم‌چنین شرکت‌های متنوع بسازد.

Huawei-1

فروشگاه هوآوی در دبی

در جریان این مصاحبه پن ادامه داده:‌ “هم‌چنین این همکاری به ما اجازه می‌دهد تا تجربیات‌مان درباره‌ی خلاقیت‌ها را با دولت‌ها و شرکت‌های منطقه‌ی خاورمینه و  آفریقای شمالی به اشتراک بگذاریم.” پن می‌گوید که دبی با پروژه‌های متعدد و بزرگی که دارد، توانسته است توجه دنیا را به خودش جلب کند. معاون شعبه‌ی خاورمیانه‌ی هوآوی هم‌چنین از این موضوع که توانسته‌اند در پیشرفت ICT دبی نقش داشته باشند اعلام خوشحالی کرده است.

شرکت هوآوی ۳۱ مرکز خلاقیت در دنیا تاسیس کرده است. این مراکز در حال حاضر در کشورهای امارات و عربستان هم تاسیس شده‌اند.

پن می‌گوید که تمامی تصمیمات و نوآوری‌های هوآوی با بررسی نیازهای مشتریان و تعامل نزدیک با آن‌ها صورت می‌گیرد. او می‌گوید: “دلیل اصلی که هوآوی می‌تواند رشد خود را با سرعتی یکسان در رقابت جهانی حفظ کند، نوآوری‌هایی است که یکی پس از دیگری رو می‌کند. نوآوری‌ها بر اساس نیاز مشتریان و هم‌چنین جلوتر بودن از دیگر رقبا هستند و به اندازه‌ی اختراعات و تولیدات مهندسان و دانشمندان اهمیت دارند. این هدف تمام مراکز خلاقیت هوآوی در مناطق مختلف است.”

پن اِن معتقد است که در سال‌های آینده، حرکت کشورها برای پیشرفت خدمات ICT خود، تاثیر مثبتی روی سلامت اقتصادی جوامع خواهد داشت.

منبع: Gulf News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Azathoth

    بعلت اهمیت بالای ماست که نکسوس ۶ رو وارد نمیکنه چون میخواد فقط بنجلهای صددرصد طراحی و ساخت خودش رو بفروشه نکسوس بهررحال یک سودی به گوگل میرسه که خوب نیست!

  2. Avatar AliReza

    آره ب خاورمیانه اهمیت میده ک اپدیت لالیپاپ واسه Honor 6 همه جای دنیا فرستاد جز خاورمیانه 😐

  3. Avatar حمید

    بعد از چین ایران بزگترین بازار مصرف هواوی رو داره بعدش این شرکت میره مراکز خلاقیت و فروشگاه های اصلی رو توی امارات و عربستان میزنه.

  4. Avatar امیرحسین

    هواوی واقعا در زمینه اپدیت ضعیفه تو بحث فروش به ایران و خاورمیانه نگاه میکنه
    اما خدمات پس از فروش فقط و فقط چین …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه