اپل اپلیکیشنی برای مهاجرت به اندروید نمی‌سازد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ios to android app

روز گذشته در خبرها به این موضوع اشاره شده بود که اپل قصد دارد برنامه‌ای برای مهاجرت کاربران از سیستم عامل iOS به اندروید تولید کند. این شرکت امروز این شایعات را تکذیب کرد و گفت که قصد ندارد چنین برنامه‌ای عرضه کند.

اپل شایعات پیرامون ساخت برنامه‌ای برای مهاجرت کاربران از iOS به اندروید را رد کرد.

در گزارش‌ها گفته شده بود که شرکت اپل از سوی اپراتورهای موبایل تحت فشار قرار گرفته تا برنامه‌ای را برای کاربران به وجود بیاورد که بتوانند راحت‌تر از گوشی‌های iOS به سمت گوشی‌های اندرویدی بروند. همچنین به نظر می‌رسید که اپل با ساخت چنین برنامه‌ای در سطح بسیار ابتدایی موافقت کرده تا کاربران بتوانند به راحتی برخی اطلاعات مانند لیست مخاطب‌ها، عکس‌ها و موسیقی‌های خودشان را به گوشی‌های اندرویدی انتقال دهند.

در حالی که آیفون‌های شرکت اپل با فروش خوبی روبه‌رو هستند و کاربران زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند، عرضه‌ی چنین برنامه‌ای از سوی اپل یک کار غیر منطقی به شمار می‌رفت، چرا که باعث می‌شد اپل کاربران خودش را به راحتی از دست بدهد.

در همین راستا سخنگوی شرکت اپل تمام این شایعات را رد کرده و به این موضوع اشاره کرده که آن‌ها روی آوردن کاربران اندروید به سیستم عامل iOS تمرکز کرده‌اند و قصد ندارند با عرضه‌ی چنین اپلیکیشنی کاربران خودشان را از دست بدهند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: buzzfeed

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. ( Ali S(asobhani99@gmail.com

    گفتم اپل این مهربونی بهش نمیاد….. از تعجب دیشب خوابم نمبرد امروز که این خبر رو خوندم خیالم راحت شد. اپل با اون همه فسادش بیاد مشتریاشو بپرونه؟؟؟!!!نــــــــــــــــــــــــــــه!

  2. Monster

    میخوان شرایط مهاجرت از ios سخت باشه به زور کاربرارو روی iso نگه دارن ((:

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه