موبایل‌های ایسر با نسخه موبایل ویندوز ۱۰ در راه‌اند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که شرکت ایسر بیشتر برای حضور در بازار رایانه‌های شخصی و ساخت لپ‌تاپ شناخته شده است، این شرکت در بازار تلفن‌های همراه هم فعالیت‌های مختلفی را انجام داده و تا این لحظه چند گوشی را راهی بازار کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده شرکت ایسر قصد دارد چهار تلفن‌همراه جدید معرفی کند.

البته این شرکت در بازار تلفن‌های همراه چندان قدرتمند نیست، اما سعی می‌کند محصولات مختلفی را تولید کند. براساس اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که شرکت ایسر قصد دارد بار دیگر محصولات جدیدی را تولید کند و این‌بار قصد دارد از نسخه موبایل سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ روی آن‌ها استفاده کند. براساس اطلاعات منتشر شده، احتمال دارد که این شرکت در مراسم IFA 2015 چهار تلفن‌همراه معرفی کند که از نسخه موبایل ویندوز ۱۰ بهره می‌برند. شرکت مایکروسافت قصد دارد نسخه موبایل ویندوز ۱۰ را در آبان راهی بازار کند و به همین دلیل نمایشگاه IFA مکان خوبی برای نمایش این محصولات جدید خواهد بود.

acer

متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این گوشی‌ها در دسترس نیست. البته شرکت ایسر قبلا یک گوشی با سیستم‌عامل ویندوزفون ۸ راهی بازار کرده بود که Liquid M220 نام داشت. یک گوشی جزو محصولات ارزان قیمت بازار به‌حساب می‌آمد. هنوز مشخص نیست که شرکت ایسر قصد دارد محصولات جدیدش را با چه سخت‌افزاری راهی بازار کند، اما احتمال دارد که این شرکت در هر سه رده سطح بالا، میان‌رده و سطح‌پایین محصولاتی را به‌نمایش در بیاورد.
مایکروسافت سعی کرده نسخه موبایل ویندوز ۱۰ از ویژگی‌های خوبی برخوردار باشد و به همین دلیل قصد دارد شرکت‌های مختلف را به استفاده از این سیستم‌عامل روی محصولات خودشان تشویق کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه