موسس اپل: حذف جک هدفون خیلی‌ها را عصبانی خواهد کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آن‌قدر اطلاعات از آیفون امسال شنیده و تصاویر از این گوشی دیده‌ایم که مطمئن هستیم اپل قصد بکارگیری جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را در iPhone 6 SE ندارد. مخاطبان آیفون امسال هم باید یا هدفون‌هایی را بخرند که لایتنینگ هستند یا اینکه از هدفون‌های بلوتوث استفاده کنند. «استیو وازنیاک»، موسس اپل، گفته است که این حرکت قرار است خیلی‌ها را ناراحت کند.

وازنیاک به خبرگزاری Australian Financial Review گفته است که حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مخاطبان را مجبور خواهد کرد تا هدفون‌های جدید بخرند، یا اینکه برای هدفون‌های فعلی‌شان تبدیل تهیه کنند. این موضوع طبق نظر وازنیاک، کاری خواهد کرد تا خیلی‌ از افراد از خرید آیفون امسال منصرف شوند.

Iphone6sJack

خیلی‌ها می‌گویند که استفاده از هدفون‌های بلوتوث، راحت‌تر از هدفون‌هایی است که از جک ۳.۵ میلی‌متری استفاده می‌کنند، ولی استیو وازنیاک می‌گوید که از بلوتوث راضی نیست، چون “بلوتوث صدای خوبی از موسیقی ارایه نمی‌دهد.”

با این حال، در پاسخ به این سوال که اگر اپل نسخه‌ی بلوتوث دستگاه‌های‌اش را ارتقا دهد آیا موسس این شرکت راضی می‌شود یا نه، وازنیاک می‌گوید که: “باید صبر کنیم و ببینیم.”

در همین مصاحبه، وازنیاک به این موضوع اشاره می‌کند که علاقه‌ی بسیاری به USB Type-C دارد و اپل باید از این پورت در تمام دستگاه‌های‌اش استفاده کند.

منبع: Ubergizmo

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. رامین

    هدفون های بلوتوث اصلا کیفیت صدای خوبی ندارن و فقطبه درده مکالمه میخورن.ازاون طرف هدفون های با پورت لایتنینگ قیمته بسیار بالایی خواهد داشت چون باید یک dac و amp داخله خوده هدفون طراحی بشه.به نظرم مشکله انچنانی واسه اپل ایجاد نمیکنه چون طرفداران دو‌اتشه اپل با این موضوعات به راحتی کنار میان ولی کسی مثله من که به برند توجه نمیکنه و تجربه کاربری براش مهمه همین جزییات خیلی تاثیر داره

  2. سپهر

    منم با وازنیاک کاملا موافقم…
    تصور کنید گوشی تون در حال شارژه یا اینکه از پورت لایتنینگ به منظور دیگه ای استفاده می‌کنید، خب اون وقت چطور می‌خواید هدفون رو به گوشی وصل کنید؟!؟!؟؟؟!!؟؟!
    در ضمن ایده استفاده از پورت USB Type C هم کاملا مفید و منطقی هست که خیلی خوبه اپل بهش توجه داشته باشه.

    1. داود

      استیو جابز بیشتر وقتا با وازنیاک مخالفت میکرد
      ایشون هم دیگه مدیر و کاره ای تو شرکت اپل نیست 🙂
      پس دیگه مهم نیست چی میگه ! D:
      بعدم چیییی میگیییی اپل بیاد از درگاهی که اندرویدی ها استفاده میکنن استفاده کنه مگه داریم اصلا
      اپل همیشه نو اوری داشته و مثل هنگدروید نیست که بیاد همیشه از رو بقیه کپی کنه !

      1. رضا

        معلومه که کاملا بیطرفانه نظر دادی!!!! شما از امثال اون دسته آدمایی هستین که اگه اپل دوربین آیفون رو هم حذف کنه، یه توجیهی واسه خودتون درست میکنین و چشم و گوش بسته اینکارشو قبول میکنین!!!!

      2. داود

        بیطرفانه نظر ندادم واقعیت رو گفتم
        اندروید یه کپی ناقص و شکست خورده از سیستم عامل ای او اس هستش !

      3. A

        شما به تاریخ نگاه کن
        اندروید زود تر از IOS متولد شده

      4. علی

        به نام خدا
        من با توجه به عقل نظر می دم نه تاسب
        اون درگاه اندرویدی یا به قول شما هنگرویدی نیست اولا!!! یه درگاهه استاندارده که توی تمام گجت هایی که خروجی صدا دارن قرار داره
        دوما می خوای موقعی که گوشید شارژ می شه یا به کامپیوتر وصله نتونی با هندز فریت موزیکتو گوش بدی؟
        برات متاسفم

  3. Mohamma:D

    تو سیستم سرمایه داری شرکت های غربی وقتی چنین شرکتی با این درآمد و فروش محصولات هست مطمئنا شرکت های تولیدی دیگه هم با این شرکت لابی می کنن تا قابلیتی در محصولات قرار بده که فروش کالاهای شرکت دیگه هم تامین بشه. به نظر بیشترین علت انحصار طلبی و تفاوت قائل شدن آیفون برای دستگاه های خودش همین تامین فروش خودش و تامین فروش شرکت های لابی کننده هست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه