موسیقی متن بازی آخرین ما روی صفحه عرضه می‌شود

۳۱ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زیبایی بازی ویدیویی «آخرین ما» (The Last of Us) بی حد و حصر است؛ این بازی از درونمایه و مفاهیم اصلی آن گرفته تا جلوه‌های گرافیکی و بصری‌ و البته موسیقی‌ شاهکاراش که توسط «گوستاوو ساونتالایا» (Gustavo Santaolalla) نواخته شده ذهن مخاطب را مسحور خود می‌کند.

موسیقی روح‌نواز بازی ویدیویی «آخرین ما» (The Last of Us) توسط شرکت «ماندو» (Mondo) روی صفحه عرضه می‌شود.

 آخرین ما اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای کنسول‌های نسل هفتم عرضه شد و در سال ۲۰۱۴ میلادی برای کنسول‌های نسل بعد یعنی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان بازسازی شد.
اکنون هم که یک سال از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این بازی می‌گذرد، «ناتی داگ» (Naughty Dog)، استودیوی سازنده‌ی این بازی می‌خواهد حیات تازه‌ای به مجموعه‌ی پسا-آخرالزمانی آخرین ما ببخشد. این توسعه‌دهنده روز دوشنبه اعلام کرد با شرکت «ماندو» (Mondo) برای نسخه‌ی صفحه‌ای موسیقی اصلی بازی آخرین ما قرارداد بسته و به زبان ساده باید گفت طراحی روی جلد آن فوق‌العاده است.

2908263-tlou

هنر به کار رفته در این کاور توسط «آلی ماس» (Olly Moss) و «جی شاو» (Jay Shaw) انجام شده و همان‌طور که می‌بینید از بازی الهام گرفته است. امیدواریم که نسخه‌ی پوستری این اثر هنری هم منتشر شود.
این صفحه‌ی گرامافون ۱۸۰ گرمی اکنون به زودی در وب‌سایت رسمی ماندو به قیمت ۷۵ دلار قابل خرید خواهد بود.
صفحه‌ی موسیقی آخرین ما موسیقی‌های محتوای دانلودی این بازی یعنی «به جا مانده‌ها» (Left Behind) را هم در خود دارد. گوستاوو سانتولایا نوازنده‌ی آهنگ‌های بازی، موسیقی فیلم‌ سینمایی «بابل» (Babel) را ساخته که بابت آن جایزه‌ی اسکار هم برده است.

منبع: Gamespot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه