فروش ۱۰ هزار باندل واقعیت مجازی و موبایل لنوو در کمتر از یک ثانیه

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
باندل واقعیت مجازی لنوو

شرکت چینی لنوو اخیرا جشنواره‌ای برای فروش باندل هدست واقعیت مجازی و گوشی لنوو K4 نوت برگزار کرد و در جریان آن ۱۰۰۰۰ باندل در کمتر از یک ثانیه فروخته شد.

لنوو حتی فرصت نداشت تا درباره‌ی نظر و احساس‌اش نسبت به این فروش تبلیغاتی فکر کند.

شرکت‌های بزرگ سازنده‌ی دستگاه‌های موبایل مثل سامسونگ و HTC در حال حاضر به عرصه‌ی واقعیت مجازی پا گذاشته‌اند و حالا مسوولان لنوو فکر می‌کنند زمان مناسب فرا رسیده تا آنها هم در این زمینه فعالیت کنند.

این شرکت اخیرا یک جشنواره‌ی فروش تبلیغاتی برای باندل ترکیبی گوشی لنوو K4 نوت و هدست واقعیت مجازی ANTVR، چیزی شبیه به Gear VR سامسونگ، برگزار کرد. لنوو این جشنواره‌ی فروش تبلیغاتی این باندل را در هند برگزار کرد و تقریبا نیم میلیون نفر برای آن ثبت نام کردند.

اما متاسفانه تنها تعداد ۱۰۰۰۰ دستگاه از این باندل موجود بود. این محدودیت جلوی موفقیت بیشتر این باندل را گرفت. اما نکته‌ی بسیار شگفت‌انگیز این است که در ظرف تنها ۰٫۹ ثانیه کل موجودی باندل مورد اشاره به فروش رفت. لنوو حتی فرصت نداشت تا درباره‌ی نظر و احساس‌اش نسبت به این فروش تبلیغاتی فکر کند.

البته این موفقیت چشمگیر، منحصر به لنوو نیست. شرکت «آکیولس» (Oculus) بالاخره، پیش‌فروش هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت (Oculus Rift) را چند هفته پیش آغاز کرد. «پالمر لاکی» (Palmer Luckey)، مدیر عامل این شرکت، در مصاحبه‌ای گفته بود: “من نمی‌توانم درباره‌ی آمار و ارقام صحبت کنم. اما ما کل دستگاه‌ها را در ۱۰ دقیقه فروختیم، در حالی که من فکر می‌کردم چند ساعت طول بکشد. به همین دلیل است که سایت ما دچار مشکلاتی شده بود.”

نسخه‌ی مصرفی Gear VR سامسونگ هم هنگام عرضه، با موفقیت بزرگی مواجه شد. آمازون و Best Buy هر دو گزارش دادند که موجودی این هدست ظرف ۲۴ ساعت تمام شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه