مک پرو جدید در سال ۲۰۱۹ راهی بازار می‌شود

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مک پرو

شرکت اپل در سال ۲۰۱۳ از مک پرو رونمایی کرد. کامپیوتری قدرتمند با ظاهری بسیار جذاب که نظر افراد زیادی را به سمت خودش جلب کرد؛ اما از آن سال به بعد دیگر خبری از مدل جدید مک پرو نبود. با این حال همیشه شایعات مختلفی درباره این محصول وجود دارد. در تازه‌ترین شایعات به این موضوع اشاره شده مدل جدید مک پرو قرار است در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شود.

در اوایل سال ۲۰۱۷ گفته شده بود که اپل قصد دارد مدلی کاملا متفاوت از مک پرو را راهی بازار کند. محصولی که از نظر ظاهر و کارایی بسیار متفاوت‌تر از مدل‌ قبلی خواهد بود. به تازگی رییس بخش سخت افزارهای شرکت اپل به این موضوع اشاره کرده که:« ما قصد داریم با طرفداران سرسخت خودمان ارتباط بیشتری برقرار کنیم و می‌خواهیم که آن‌ها بدانند مدل جدید مک پرو در سال ۲۰۱۹ راهی بازار می‌شود.» او در ادامه صحبت‌هایش گفت:« می‌دانیم که تا امروز تعداد زیادی از مردم قصد داشتند این محصول را خریداری کنند، اما این کار را نکردند. این افراد باید منتظر مدل جدید بمانند.»

هنوز اطلاعات زیادی درباره مک پرو جدید منتشر نشده است. مدل اول مک پرو ظاهری سیلندر مانند داشت که در نوع خودش بسیار جذاب بود. شایعات می‌گویند که مدل جدیدتر ماژولاتر از مدل قبلی خواهد بود و کاربران می‌توانند قطعات جدیدتری به آن اضافه کنند. برخی از شایعات می‌گویند که مک پرو جدید اولین محصول شرکت اپل خواهد بود که از پردازنده‌های ARM بهره می‌برد. اپل چند وقتی است که قصد دارد پردازنده‌های اینتل را کنار بگذارد و از یک پردازنده جدید برای لپ‌تاپ‌های مک‌بوک و iMac استفاده می‌کند.

منبع: The Verge

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه